بهره برداری از ۴۷ پروژه راهداری فارس در هفته دولت

  مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس از افتتاح ۴۷ پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای در هفته دولت سال جاری خبر داد.

به گزارش راستین انلاین علیرضا راستیار سه‌شنبه اول شهریور در جمع خبرنگاران بیان کرد: پروژه‌های قابل افتتاح این اداره کل با اعتباری بالغ بر ۵ هزار و ۱۳۷ میلیارد ریال در نقاط مختلف استان به بهره‌ برداری خواهد رسید.

او خاطرنشان کرد: از ۴۷ پروژه مذکور، ۱۴ پروژه در حوزه نگهداری راه‌ها و با اعتباری بالغ بر ۲۷۰۰میلیارد ریال بوده که شامل عملیات‌های، بهسازی، لکه گیری و روکش آسفالت راه‌های استان است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس افزود: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه‌ها نیز ۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۳۰۵ میلیارد ریال افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد که شامل تثبیت، تعمیر و تعریض پل‌ها و ابنیه فنی موجود در راههای استان است.

او ادامه داد: در هفته دولت امسال همچنین ۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۱۲ میلیارد ریال در بخش ایمنی راه‌ها به بهره‌برداری خواهد رسید که شامل اجرای روشنایی،اجرای نیوجرسی ، احداث بلوار و … است.

راستیار عنوان کرد: ۱۴ پروژه نیز در بخش راه‌های روستایی با اعتباری بالغ بر ۱۰۷۰ میلیارد ریال افتتاح خواهند شد.

او با اشاره به بهره برداری از ۳ مجتمع خدماتی رفاهی در شهرستان‌های شیراز، فسا و سروستان با اعتباری بالغ بر ۶۵۰ میلیارد ریال توسط بخش خصوصی، گفت: میزان اشتغالزایی طرح‌های هفته دولت امسال در این اداره کل، بیش از ۱۵۰۰ نفر است و پیش بینی می‌شود نقش بسزایی در برقراری تردد ایمن و روان و توسعه کیفی و کمی حمل و نقل استان داشته باشد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
252 کلیک ها  سه شنبه, 01 شهریور 1401 17:35
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا