بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری در فارس

   همزمان با سفر رییس‌جمهور و کابینه دولت سیزدهم به استان فارس، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه در حوزه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد تومان انجام می‌شود.



منصوره خسروبیگ راستین آنلاین ، همزمان با سفر رئیس جمهور و هیئت دولت سیزدهم به استان فارس، مراسم بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۱۹۶ پروژه راهداری با اعتباری بالغ بر ۳۶۰۰ میلیارد تومان امروز، ۲۰ مهرماه با حضور وزیر راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.


از ۱۹۶ پروژه، ۱۰۳ پروژه در حوزه ساخت راه روستایی، نگهداری راه‌ها شامل روکش، لکه‌گیری آسفالت و تعریض و بهسازی راه و سایر موارد است. همچنین، بخشی از این موارد افتتاحی در حوزه راه روستایی شامل ایمنی و حریم راه (روشنایی، خط‌کشی، احداث حفاظ بتنی، نصب علائم و..)، رفع نقاط پرحادثه و نگهداری ابنیه فنی است. مجموع اعتبار این بخش که در استان فارس افتتاح می‌شود شامل یک‌هزار و ۶۶۰ میلیارد تومان است.


عملیات اجرایی ۹۳ پروژه راهداری نیز در دومین سفر هیات دولت به فارس آغاز می‌شود که از این تعداد ۱۰ پروژه به بخش نگهداری راه، ۵۰ پروژه به ایمنی و حریم راه، چهار پروژه در حوزه نگهداری ابنیه فنی، هشت پروژه راه روستایی و ۲۱ پروژه رفع نقاط پرحادثه با اعتباری بالغ بر یکهزار و ۹۵۰ میلیاردتومان اختصاص دارد.


 با موافقت رئیس‌جمهور، فرآیند خرید ماشین آلات سنگین شامل گریدر، لودر، بلدوزر و بیل مکانیکی از طریق واردات با اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومان آغاز می‌شود.

انتهای پیام /  108
88 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 19:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا