امیدواریم عملکرد دولت جدید، مایه سرافرازی باشد نه افسوس ۴ ساله

امیدواریم عملکرد دولت جدید، مایه سرافرازی باشد نه افسوس ۴ ساله
   
امیدواریم عملکرد دولت جدید، مایه سرافرازی باشد نه افسوس ۴ ساله |||| ||||

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس با اعلام این که فعالیت این ستاد برای گردآوری و پیگیری مطالبات به‌حق مردم تداوم خواهد یافت تأکید کرد که در طرح مطالبات و خواسته‌ها نباید از شعارهای اصلی فاصله بگیریم.

 

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین : دکتر سید عبدالرزاق موسوی در آیین اختتامیه ستادهای رئیس جمهور منتخب، دکتر مسعود پزشکیان، در استان فارس با بیان اینکه با تلاش وصف‌ناپذیر ملت بزرگ ایران و عنایات الهی معجزه‌ای رخ داد و روند اداره امور اجرایی کشور سوی تغییر به خود گرفته است، اظهار داشت: واقعیت این است که با توجه به شرایط خاص کشور، در ابتدای امر کمتر کسی امکان کاندیداتوری و پیروزی نامزد تحول‌خواه قوی را پیش‌بینی می‌کرد و تا روزهای پایانی دوران تبلیغات انتخاباتی حتی از سوی بسیاری از دوستان خود ما نگرانی‌های زیادی مطرح می‌شد اما ما نگرانی به دل راه ندادیم و با قدرت وارد این کارزار حساس شدیم.

امیدواریم عملکرد دولت جدید، مایه سرافرازی باشد نه افسوس ۴ ساله

وی با اشاره به شرایط نابرابر در روند انتخابات، تصریح کرد: در این رقابت یک طرف با بهره‌مندی از مجموعه‌ای از امکانات و شرایط مناسب فعالیت می‌کرد و در سمت دیگر انسانی که به جز پاکدستی، درستکاری، صداقت، گذشته شفاف و البته دانش و تجربه‌هایی گرانبها، دارایی دیگری با خود نداشت؛ جای خرسندی است که خداوند به ما عنایت ویژه‌ای کرد و این فرصت را برای ملت ایران خلق کرد، مردم هم به شایستگی قدر این فرصت را دانستند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس پیروزی نامزد مورد حمایت این ستاد را محصول همت و کوشش بخش‌های مختلف دانست و افزود: نباید فراموش کنیم بسیاری از کسانی را که در این مسیر نقش‌آفرینی کردند ما حتی آنها را نمی‌شناسیم؛ یک نمونه را خود من شاهد بوده‌ام که بانویی در گفتگوهای چهره به چهره در جنوب شهر مورد حمله قرار گرفت، مجروح شد اما بعد از مداوای اولیه، با همان دست خونین مجدد به همان مناطق جنوبی شهر رفت و خانه‌به‌خانه به گفتگو با همشهریان خود می‌پرداخت.

موسوی ادامه داد: بنابراین باید بدانیم که اگر ستادهایی برای اجرای امور انتخابات شکل گرفتند و تلاش‌های زیادی هم کردند اما به این معنا نیست که الزاماً نقش آنها بیشتر از دیگران بود؛ این حقیقت را باید بپذیریم که اگر نپذیریم توقعات و مطالبات‌مان به صورت کنترل‌نشده جهت دیگری پیدا می‌کند و به جای منافع عمومی، جنبه شخصی به خود خواهد گرفت.

وی همچنین با اشاره به نقش بزرگان کشور در حمایت از دکتر پزشکیان و پیروزی او، خاطرنشان کرد: این بزرگان آبروی خود را گذاشتند و در کنار دکتر پزشکیان و در واقع در سمت ملت ایستاده‌اند؛ امیدوار هستیم دولت جدید بتواند این حمایت بی‌دریغ را به خوبی برای مردم جبران کند.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس در بخش دیگری از صحبت‌های خود، با طرح این پرسش که «ما اعضای ستاد در ادامه این مسیر چه وظیفه‌ای داریم؟» تصریح کرد: در تجارب گذشته، گاهی پس از پیروزی برخی از ما اصل هدف خود را فراموش می‌کردیم؛ برای یافتن نقشه راه خود در ادامه مسیر اولین گام این است که دلایل‌مان برای حمایت از دکتر پزشکیان را مرور کنیم.

موسوی با یادآوری مجموعه‌ای از ویژگی‌های دکتر پزشکیان که او را برای ملت قابل اعتماد کرده است، گفت: یکی از مهمترین ویژگی‌های رئیس جمهور منتخب، شفافیت در گذشته و صداقت در وعده‌هایش برای آینده است و ما نمی‌توانیم در طرح مطالبات و پیگیری خواسته‌هایمان این اصول مهم را نادیده بگیریم.

وی با اشاره به تعهدات دکتر پزشکیان در قالب میثاق‌نامه ۲۴ بندی، تصریح کرد: بر این اساس ما باید در کنار مردم قرار بگیریم و از حقوق آنها دفاع کنیم؛ نه اینکه به فکر این باشیم که فردای به قدرت رسیدن کدام پست و منصب را به عنوان سهم خود مطالبه کنیم.

موسوی افزود: یکی دیگر از محورهای اصلی دکتر پزشکیان، مبارزه با فقر، فساد و تبعیض است و بر این باورم که رئیس جمهور جدیدمان به درستی دست روی این نکته گذاشته است چرا که به اعتقاد من ریشه تمامی مشکلات در همین تبعیض است و امیدوارم ما هرگز خواسته‌ای در تناقض با این شعار محوری نداشته باشیم.

وی با بیان اینکه دوران مدیریت به سرعت می‌گذرد، تصریح کرد: یکی دیگر از میثاق‌های کاندیدای پیروز ما، رعایت قانون اساسی است و ما هم آن را دنبال خواهیم کرد چرا که اگر چنین نباشد چهار سال دیگر افسوس فرصت از دست رفته را خواهیم خورد.

رئیس ستاد انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان فارس در پایان با قدردانی از همه اعضای ستاد دکتر پزشکیان در استان فارس و تمامی مردم شریف و عزیز استان فارس، خاطرنشان کرد: از همین جا اعلام می‌کنم که این ستاد را به عنوان کانونی برای گردآوری و پیگیری مطالبات به‌حق مردم استان حفظ خواهیم کرد و امیدواریم که آقای دکتر پزشکیان در تحقق خواسته‌های ملت موفق و سرافراز باشند.

انتهای پیام /  108
211 کلیک ها  یکشنبه, 17 تیر 1403 07:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا