اصلاح ۸۰ درصد راه‌های فارس طی سه سال آینده

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با اشاره به اجرای پروژه‌های اصلاح جاده‌ها گفت: تا سه سال آینده ۸۰ درصد راه‌های فارس لکه‌گیری و اصلاح می‌شوند.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: علیرضا راستیار امروز، ۲۰ مهرماه در آئین بهره‌برداری از پروژه‌های راهداری فارس که با حضور وزیر راه و شهرسازی همزمان با سفر هیئت دولت به فارس برگزار شد، بیان کرد: در استان فارس انواع راه وجود دارد که ۹۱ درصد محورها دو خطه است.
وی با اشاره به اهمیت توسعه راه‌ها در فارس، اضافه کرد: در این بخش تلاش‌های زیادی شده است و امیدوار هستیم با دستور ویژه وزارت راه و شهرسازی، شاهد توسعه راه‌ها در ۳۷ شهرستان باشیم.
راستیار با اشاره به نقش و تلاش وزارت نفت و بسیج سازندگی، بیان کرد: با اقدامات انجام شده، شاهد ایمن‌سازی سطح راه‌ها و جاده‌های فارس هستیم.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس با یادآوری اینکه طی یکی دو سال گذشته شاهد افزایش تعداد پروژه‌ها و بهره‌برداری پروژه‌ها در حوزه راهداری بوده‌ایم، افزود: اگر این رویه ادامه یابد می‎توان گفت که تا سه سال آینده ۸۰ درصد راه‌های فارس لکه‌گیری و اصلاح می‌شوند.
وی با اشاره به حرکت جدی و تلاش بسیار راهداری فارس، افزود: برنامه‌هایی که در سطح ملی ابلاغ شده‌اند اجرایی می‌شود و بر همین اساس، شاهد اصلاح محورهای سطح استان هستیم.
راستیار با بیان اینکه طبق ارزیابی‌ها، استان فارس رتبه دوم کشوری را در حوزه عملکرد کسب کرده است، گفت: این روزها در جای جای استان فارس، کارگاه‌های راهداری با هدف توسعه راه‌ها و امیدبخشی به مردم، فعال است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای فارس اظهار کرد: بهره‌برداری از ۱۰۳ پروژه در حوزه ساخت راه روستایی، نگهداری راه‌ها شامل روکش، لکه‌گیری، آسفالت و تعریض و بهسازی راه و سایر موارد از جمله اقدامات در حوزه راه و حمل و نقل جاده‌ای در استان فارس است.
وی با بیان اینکه پروژه راهداری استان به ارزش ۱۶۶۰ میلیارد ریال است، افزود: استان فارس، اولین استانی است که قرارداد خرید ماشین‌آلات و توسعه ناوگان را از طریق واردات دنبال کرده است.
انتهای پیام /  108
259 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 19:49
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا