اقدامات عملیاتی سازمان همیاری شهرداری های فارس در هفته دولت تشریح شد

اقدامات عملیاتی سازمان همیاری شهرداری های فارس در هفته دولت تشریح شد
   
اقدامات عملیاتی سازمان همیاری شهرداری های فارس در هفته دولت تشریح شد |||| ||||

به مناسبت هفته دولت مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس برنامه های انجام شده این سازمان را تشریح کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان همیاری شهرداری های فارس، سیدعلی سیدنصیری ضمن تبریک به مناسبت هفته دولت گفت: بنا به فرموده رهبرمعظم انقلاب، حکومت اسلامی حکومتی است که برای مردم خدمتگزار است و هفته دولت یک فرصت مناسب برای نقد و اصلاح عملکرد ها به شکل صحیح است.
مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های استان فارس با بیان اینکه فلسفه وجودی دولت ها در نظام جمهوری اسلامی بر اساس خدمت رسانی به مردم پایه ریزی شده است، افزود: نقش و جایگاه مسئولین و کارمندان در جهت رفع مشکلات و ایجاد آرامش جامعه بسیار حائز اهمیت است.
سید نصیری با توجه به اینکه به صورت مستقیم با مردم ارتباط نداریم، افزود: عملکرد ما به گونه ایست که در جهت رفع مشکلات اقتصادی، عمرانی، فناوری و در کلیه زمینه ها برای شهرداری ها خدمت رسانی می کنیم و در همین راستا خدمات ما از طریق شهرداری ها به مردم ارائه می شود.
همچنین رسالت اصلی سازمان در تجمیع امکانات شهرداری ها و ارائه راهکارهای ایجاد درآمدهای پایدار در شهرداری های سراسر استان است و بر اساس همین موضوع شرکت های تابع در راستای حوزه های عمرانی، بازرگانی و … شکل گرفته، که موفق شدیم در زمینه های بی شماری وارد عرصه خدمت رسانی شویم.
وی با اشاره به اقدامات انجام شده طی مدت گذشته، عنوان کرد: در سال جدید اقداماتی از قبیل راه اندازی بنگاه های راکد را داشتیم که باعث اشتغال و ایجاد درآمد برای سازمان خواهد شد.
سید نصیری با توجه به اینکه چهار پروژه در دست اقدام داریم، اظهار کرد: عملیات اجرایی پروژه ساختمان اداری – تجاری زند در ۱۳ طبقه، بیمارستان ۹۶ تخت خوابی سلمان، آسایشگاه دو طبقه جنت و ساختمان مدیریت بحران در حال تکمیل است.

انتهای پیام /  108
247 کلیک ها  یکشنبه, 05 شهریور 1402 07:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا