لزوم ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری

لزوم ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری
   
لزوم ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری |||| ||||

فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری، پاتوق مطالبه گری بسیج رسانه فارس را یک کار نو و جدید دانست.

 
به گزارش راستین آنلاین سردار یدالله بوعلی صبح دوشنبه ۱۶ خرداد با حضور در پاتوق مطالبه‌گری بسیج رسانه فارس، بیان کرد: پاتوق مطالبه‌گری یک‌ کار خوب در استان و برای نخستین بار است که چنین برنامه‌ای اجرا می‌شود.
 
او افزود: اگر رسانه در این پاتوق خوب وارد شده و پاسخ درست را به جامعه منتقل کند، اثرگذاری خوبی می‌تواند داشته باشد، چرا که انتقال واقعیات جامعه مردم را همراه با رسانه می‌کند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با تاکید بر اینکه اقشار بسیج باید به این بلوغ برسند که از ظرفیت هم استفاده کنند، ادامه داد: اگر این اتفاق بیفتد، معجزه می‌شود و بسیح، معنی واقعی‌تر خود را نشان می‌دهد.
 
سردار بوعلی خاطرنشان کرد: توقع داریم این مسئله به همه اقشار تسری پیدا کند و با احصاء و تبیین مشکلات و معضلات اقشار مختلف و ارائه به مسئولین مرتبط این کار را ادامه و راهکار لازم را بیان کند تا قبل از اینکه موضوعی به معضل تبدیل شود، حل شود.
 
او همچنین اظهار کرد: برای ورود به مسائل، باید توجه داشت که آیا فرهنگ آن موضوع به وجود آمده یا خیر؟ و مطالبه‌گری هم فرهنگی است که باید نهادینه شود.
 
فرمانده سپاه فجر فارس با تقدیر از همکاری بسیج کشاورزی در پاتوق مطالبه‌گری‌های قبل، یکی از کارهای شاخص استان فارس را همین کار عنوان کرد و گفت: در سفر اخیر سردار سلیمانی مسئول سازمان بسیج مستضعفین به فارس هم به این موضوع اشاره شد.
 
سردار بوعلی تاکید کرد که با برگزاری پاتوق مطالبه‌گری بر خلاف دیگر استان‌ها جایگاه جانشین فرماندهی سپاه در اقشار هم برای ادارات مختلف کاملا درک شده دیدیم.
 
او به ارتباط بیشتر اقشار با جانشین فرمانده برای فعالیت بهتر تاکید کرد و گفت: رسالت و ماموریت بسیج رسانه این است که در ابعاد مختلف در جامعه نقش‌آفرین باشد و مطالبه‌گران را به مسئولین پاسخگو متصل کند.
 
فرمانده سپاه فجر فارس همچنین با تاکید بر ایجاد فضای آرام و بدون تنش برای مطالبه‌ گری، این پاتوق را یک کار نو و جدید دانست و افزود: رضایت‌مندی دامداران و ورود مسئولین جهاد کشاورزی به مسائل روز دامداران و ایجاد یک فضای خوب میان دامداران و مسئولین، از موارد مثبت این پاتوق است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
272 کلیک ها  دوشنبه, 16 خرداد 1401 12:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا