•  فرمانده سپاه فجر:

آزادی ۱۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی

سردار بوعلی گفت: علاوه بر آزادی ۱۲۰ زندانی، از ورود ۱۳۳ نفر نیز به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی با مشارکت سپاه فجر، ستاد دیه، اداره کل زندان ها، دادگستری فارس و خیرین نیک اندیش فارس برگزار شد.
سردار بوعلی در این مراسم با بیان اینکه ۱۲۰ زندانی جرائم غیر عمد در سیزدهمین مرحله نذر رهایی از زندان آزاد می شوند، گفت: مبلغ دو میلیارد و پنجاه میلیون تومان برای آزادی این زندانیان پرداخت شده و علاوه بر این مبلغ ۷۵۰ میلیون تومان نیز بصورت گذشت و اعسار بوده است.
وی با بیان اینکه همچنین از ورود ۱۳۳ نفر به زندان با پیگیری صلح و سازش جلوگیری شده است، گفت: اهدای ۳۰۰ بسته معیشتی به خانواده زندانیان نیازمند و ارائه خدمات پزشکی، دندانپزشکی و مشاوره حقوقی از دیگر بخش های سیزدهمین مرحله طرح نذر رهایی بوده است.
فرمانده سپاه فجر با تاکید بر اینکه همراهی و همدلی نهادها، دستگاه ها و خیرین فارس عامل موفقیت طرح نذر رهایی است، خاطرنشان کرد: نذر رهایی یک حرکت تاثیرگذار فرهنگی در راستای کاهش آسیب های اجتماعی است که بعنوان شاخص و الگو در سطح کشور مطرح شده است.
انتهای پیام /  108
94 کلیک ها  دوشنبه, 29 آبان 1402 14:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا