مددکاری اجتماعی با ادغام اجتماعی/ برگزاری آیین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی در بهزیستی فارس

مددکاری اجتماعی با ادغام اجتماعی/ برگزاری آیین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی در بهزیستی فارس
   
مددکاری اجتماعی با ادغام اجتماعی/ برگزاری آیین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی در بهزیستی فارس |||| ||||

آیین بزرگداشت روز مددکاری اجتماعی با محوریت مددکاری اجتماعی و ادغام اجتماعی؛ با حضور مسئولین استانی و کشوری در بهزیستی فارس برگزار شد.

 
به گزارش راستین آنلاین سرپرست بهزیستی فارس در این مراسم که با حضور مجازی  موسوی چلک ،رئیس انجمن مددکاران ایران و حضور عبدالعلی شمس رئیس انجمن مددکاران استان فارس و مدیر عامل خانه خیرین فارس برگزار شد ،ضمن تبریک عید مبعث و خیرمقدم به مددکاران و پیشکسوتان افزود:خوشحالیم که ولادت امیرالمومنین (ع)با روز مددکاری پیوند خورده است، وی با بیان اینکه امیر مومنان علی (علیه السلام )متعلق به همه زمانهاست، گفت :هر جا صحبتی از عدالت ،حق، انسانیت و دانش است نام علی( علیه السلام )نیز آنجاست.

 

 محمدرضا هوشیار مددکاری اجتماعی را مجموعه‌ای از تدابیر مشاوره و فعالیت‌های حرفه‌ای دانست که توسط مددکاران که اسوه صبوری و تواضع توأم با دانش هستند، عرضه می شود تا با ایجاد تغییر و دگرگونی مناسب در شرایط مادی و معنوی افراد و اقشار آسیب پذیر جامعه، زمینه بهزیستی ،رشد و تعالی آنها را فراهم آورد.

 

در ادامه جلسه دکتر موسوی چلک ،رئیس انجمن مددکاران ایران با تاکید بر رویکرد تلفیق و ادغام اجتماعی از مددکاران خواست از عملکرد جزیره‌ای پرهیز کنند و هدف غایی مددکاری اجتماعی را به زیستن اجتماعی تصریح کرد.

 

 موسوی چلک با اشاره به میزبانی ایران در مجمع عمومی کنگره آسیا و اقیانوسیه در سال ۲۰۲۳ گفت:از مدل‌های مبتنی بر شواهد با رویکرد ادغام اجتماعی جهت ارائه در این کنگره استقبال خواهیم کرد.

 

 عبدالعلی شمس ،رئیس خانه خیرین استان فارس ،نیز با اشاره به گذشت ۶۳ سال از عمر مددکاری اجتماعی علمی و مدرن در ایران، از مددکاران اجتماعی خواست با مجهز کردن خود به تخصص و علم روز و بهره‌مندی از تفکر ادغام اجتماعی ،همه افراد آسیب‌دیده را عضوی از پیکره اجتماع بدانند و بدانند زمانی که به خاطر انسانیت، شرف و وجدان دست محرومان را می گیرند ،دست خداوند نیز پشت آن ها است.

 

مدیر عامل خانه خیرین استان فارس، از کلیه مددکاران اجتماعی در سراسر استان خواست جهت همفکری و همکاری به انجمن مراجعه نموده و به صورت رسمی کارت عضویت انجمن را دریافت کنند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
366 کلیک ها  چهارشنبه, 11 اسفند 1400 11:32
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا