اعلام برنامه های سوگواری دهه آخر صفر و بزرگداشت شهدای حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع)

  همزمان با ایام سوگواری ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن‌مجتبی‌(ع)، ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین سی‌ام شهدای والامقام حمله تروریستی به حرم مطهر، شهید غلام‌عباس عباسی و شهید محمد…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :همزمان با ایام سوگواری ۲۸ صفر سالروز رحلت پیامبر اعظم(ص) و شهادت سبط اکبرش امام حسن‌مجتبی‌(ع)، ۳۰ صفر سالروز شهادت امام رئوف حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و همچنین سی‌ام شهدای والامقام حمله تروریستی به حرم مطهر، شهید غلام‌عباس عباسی و شهید محمد جهانگیری، از ۲۲ تا ۲۴ شهریور، هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، مراسم عزاداری در این بارگاه منور برگزار می شود.

در این مراسم که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد، حجت الاسلام و المسلمین حیدری کاشانی به ایراد سخن می پردازد و مداحان اهل‌بیت (ع) برادران حاج مهدی منصوری، حاج خلیل نگهبان و سید محسن بنی‌فاطمی مرثیه‌سرایی می کنند.

چهارشنبه، ۲۲ شهریورماه، از ساعت ۱۰ صبح، دسته‌جات عزاداری و عاشقان نبی اکرم و امام حسن مجتبی (ع)، با حضور در حرم مطهر به سوگواری می‌پردازند، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر نیز، مراسم عزاداری همراه با مرثیه‌سرایی، با نوای حجت الاسلام احمدی در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود.

شنبه، ۲۵ شهریورماه، در صبح شهادت امام رضا (ع)، از ساعت ۱۰، مراسم سوگواری در صحن و سرای این بارگاه منور برگزار خواهد شد، بعد از اقامه نماز ظهر و عصر، سید محسن بنی‌فاطمی در رثای شهادت این امام همام، مرثیه‌سرایی خواهد کرد و بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء، آیین لاله‌گردانی خدام حرم مطهر در سوگ شهادت هشتمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت برگزار می‌ شود.

برگزاری محافل انس با قرآن کریم و اجرای ویژه برنامه های مختلف برای کودکان و نوجوانان، از دیگر برنامه های ایام سوگواری دهه آخر صفر در حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (ع) است.

انتهای پیام /  108
293 کلیک ها  دوشنبه, 20 شهریور 1402 08:34
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا