تمدید مهلت ارسال مقاله به دبیرخانه نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه ها

دبیر کمیته علمی چهاردهمین نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور، از تمدید مهلت ثبت‌نام و همچنین ارسال مقاله به دبیرخانه این نشست خبر داد.




منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :دکتر امیرعلی کتابی، ضمن تشکر از پژوهشگرانی که اقدام به ارسال مقاله در این نشست علمی کرده اند، گفت: اندیشمندان و صاحب‌نظرانی که تاکنون موفق به ارسال مقاله خود به دبیرخانه همایش نشده اند، می توانند حداکثر تا ۱۳ بهمن‌ماه، مقالات خود را با مراجعه به سامانه اینترنتی eform.shahecheragh.ir/hamayesh ارسال نمایند. همچنین مهلت ثبت نام جهت حضور در این نشست نیز تا همین تاریخ، تمدید شده است.
وی ادامه داد: مقالات ارسالی، در حال بررسی و ارزیابی توسط کمیته علمی هستند و پس از داوری، مقالات منتخب در این نشست علمی ارائه خواهند شد.

دکتر کتابی پیرامون موضوعات مقالات گفت: همان‌طور که پیشتر نیز در فراخوان ارسال مقاله عنوان شده است، اندیشمندان ارجمند باید در مقالات خود به موضوع انتخابات که در نخستین روز این نشست، ابعاد مختلف آن مورد بررسی و تحلیل قرار می‌گیرد، بپردازند.

عضو هیأت علمی دانشگاه شهید بهشتی تهران در ادامه به موضوعات چهاردهمین نشست سالانه اندیشمندان و استادان درس انقلاب اسلامی دانشگاه های کشور، اشاره کرد و گفت: این نشست علمی در روزهای ۱۸ و ۱۹ بهمن‌ماه ۱۴۰۲، با دو موضوع محوری «انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری» و «تحلیل و بررسی مسائل و رویدادهای منطقه» در حرم مطهر برگزار خواهد شد و محورهای مقالات باید پیرامون موضوعاتی همچون جایگاه مجلس شورای اسلامی در سیاستگذاری و هدایت امور کشور، ویژگی‌های نمایندگان شایسته برای مجلس و قانونگذاری، شرایط و الزامات قانونی مناسب برای تحقق عدالت و پیشرفت در کشور، رابطه مطلوب قوۀ مققنه با سایر نهادها برای تحقق الگوی اسلامی- ایرانی پیشرفت و جایگاه شایسته مجلس در گام دوم انقلاب، دیپلماسی پارلمانی در گام دوم انقلاب اسلامی: الزامات و لوازم، ارزیابی و آسیب شناسی نظام انتخاباتی در ایران، کارنامه مجلس، شفافیت آرا در مجلس، احزاب و مجلس، حلقه های میانی و مجلس، الگوی مطلوب رابطه دولت و مجلس، اولویت‌های مجلس آتی، مجلس و بازوهای مشورتی و کارشناسی، مجلس و مسأله مشارکت سیاسی، ارزیابی و آسیب‌شناسی روندهای قانونگذاری در مجلس، مجمع تشخیص مصلحت نظام و نقش آن در حوزه قانونگذاری، مجلس و شعار سال، مجلس و سیاست خارجی، آرایش نیروهای سیاسی در آستانه انتخابات، مجلس تراز انقلاب در اندیشه امام خامنه ای(مدظله العالی)، مناسبات قانونی و فراقانونی نمایندگان مجلس و وزرا و مجموعه وزارتخانه ها، آسیب‌شناسی ضعف اطلاعاتی و شناخت نمایندگان در بررسی لوایح و طرح‌ها و نقش بازوی کارشناسی نمایندگان یعنی مرکز پژوهش‌ها در آن و منابع مالی انتخابات واثرگذاری آن بر انتخابات، باشد.

شایان ذکر است، اندیشمندان و اساتید گرانقدر درس انقلاب اسلامی، جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام جهت حضور در این نشست می‌توانند به پایگاه اینترنتی shahecheragh.ir/hamayesh مراجعه و یا سوالات و نظرات خود را جهت برگزاری هرچه بهتر این نشست، به نشانی پست الکترونیکی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال و یا در ساعات اداری با شماره دبیرخانه نشست ۰۷۱۳۲۲۲۴۵۵۰ تماس حاصل فرمایند.
انتهای پیام /  108
207 کلیک ها  شنبه, 14 بهمن 1402 07:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا