تسهیل دستیابی زندانیان فارس به تاسیسات حقوقی

زندانیانی که در برنامه های اصلاحی زندان مشارکت کنند زمینه دستیابی آنها به تاسیسات حقوقی با هماهنگی مراجع قضایی تسهیل خواهد شد.

به گزارش راستین آنلاین اسحاق ابراهیمی در بازدید سرزده از زندان فسا و ملاقات چهره به چهره با زندانیان این زندان گفت: حضور زندانیان در فعالیت های فرهنگی، اصلاحی و اشتغال و حرفه آموزی در اصلاح آنها نقش مطلوبی دارد.

 
مدیرکل زندان های فارس افزود: زندانیانی که در برنامه های اصلاحی زندان مشارکت کنند زمینه دستیابی آنها به تاسیسات حقوقی با هماهنگی مراجع قضایی تسهیل خواهد شد.
 
وی با استناد به آیات و روایات ائمه اطهار (ع) عنوان کرد: زندانیان با تمسک به اهل بیت (ع) و اجرا کردن دستورات اسلام در زندگی شخصی و اجتماعی می توانند از اقدامات گذشته خود توبه کنند.
 
ابراهیمی در جمع کارکنان زندان فسا با تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران و ایام دهه مبارک فجر گفت: رهبری امام خمینی (ره)، از خود گذشتگی بزرگان، علما و شهدا و جوانان این مرزو بوم موجب پیروزی این انقلاب و امنیت کشور شده است.
 
وی تاکید کرد: وظیفه مسئولان ما نیز خدمت به مردم و نیازمندان است و طبق آیه 10 سوره مبارکه «فاطر»، سربلندی از آن خداست.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
265 کلیک ها  یکشنبه, 24 بهمن 1400 10:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا