نام‌نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح "شمیم"

نام‌نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح "شمیم"
   
نام‌نویسی هنرمندان برای تسهیلات طرح "شمیم" |||| ||||

  معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس گفت: هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ تاکنون ازدواج کرده یا صاحب فرزند شده‌اند برای استفاده از تسهیلات "شمیم" نام نویسی کنند.

سید رسول موسوی نژادیان بیان کرد: در قالب این طرح هنرمندانی که از مهر ۱۴۰۰ به بعد ازدواج کرده و عضو صندوق حمایت از هنرمندان هستند می‌توانند با ارایه مستندات به نماینده صندوق حمایت از هنرمندان از وام ۳۰ میلیونی طرح شمیم (فرزندآوری) و پنج میلیون هدیه بلاعوض این صندوق بهره ببرند.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ارشاد فارس، او اضافه کرد: همچنین هنرمندانی که از این تاریخ صاحب فرزند شده‌اند نیز می‌توانند از وام ۳۰ میلیون تومانی و هدیه پنج میلیونی صندوق استفاده کنند.

معاون اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس از آغاز طرح یادمان برای حمایت از جامعه هنری خبر داد و بیان کرد: صندوق اعتباری هنر با هدف حمایت از خانواده بزرگ فرهنگ، هنر و رسانه سراسر کشور با همکاری بانک رسالت در قالب رویکرد نوین اقدام به اعطای تسهیلات قرض الحسنه ضروری کرد. 

او با بیان اینکه پرداخت تسهیلات یاد شده، به فوریت انجام می‌شود، توضیح داد: تسهیلات طرح یادمان ۱۰ الی ۱۵ میلیون با کارمزد چهار درصد است و هنرمندان می‌توانند با مراجعه به اداره‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان‌ها و یا اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی تا تاریخ ۲۷ تیر ماه ۱۴۰۲ ثبت نام کنند.

به گفته معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، حدود چهار هزار نفر از هنرمندان و فرهنگ‌وران سراسر این استان، در رشته‌های مختلف عضویت صندوق اعتباری هنر را دارا هستند.

انتهای پیام /  108
319 کلیک ها  سه شنبه, 20 تیر 1402 07:18
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا