اختصاص ۴۰۰میلیون تومان تسهیلات برای متقاضیان نوسازی مسکن در محلات شیراز

مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس خبر داد: 400 میلیون تومان تسهیلات برای متقاضیان نوسازی مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری شیراز اختصاص یافت.

به گزارش راستین آنلاین محمودرضا طالبان مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس گفت: در راستای نوسازی و بهسازی بافت های فرسوده شهری، از محل منابع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 تسهیلاتی با شرایط ویژه به کلیه متقاضیان نوسازی احداث مسکن در محلات هدف بازآفرینی شهری پرداخت می شود.

وی اضافه کرد: محلات هدف بازآفرینی شهری شامل بافت های فرسوده، تاریخی و سکونتگاههای غیر رسمی است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تصریح کرد: مالکین، انبوه سازان و کلیه سازندگان دارای پروژه در بافتهای ناکارآمد با داشتن پروانه ساختمانی از شهرداری و حداقل داشتن 10 درصد پیشرفت فیزیکی یعنی پایان مرحله بهسازی و امکان ترهین زمین پروژه می توانند ثبت نام کنند و از تسهیلات مشارکت مدنی ارزان قیمت بانکی برای دوران ساخت بهره مند شوند.
مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس اذعان داشت: میزان تسهیلات برای کلان شهر شیراز مبلغ 400 میلیون تومان به ازاء هر واحد مسکونی و در سایر شهرهای استان دارای بافت فرسوده مصوب مبلغ 350 میلیون تومان است.
محمودرضا طالبان افزود: قریب به 2000 فقره تسهیلات نوسازی و بهسازی سهمیه تعیین شده برای استان فارس در سال جاری است.
وی خاطرنشان ساخت: این مژده را به هم استانی های عزیز می دهیم که با توجه به شناور بودن اعتبارات در صورت افزایش متقاضیان بالاتر از سهمیه ذکر شده امکان جابجایی کشوری و افزایش سهمیه استان وجود خواهد داشت.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
500 کلیک ها  شنبه, 20 فروردين 1401 11:54
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا