• مدیرکل زندان‌های فارس در بازدید از بازداشتگاه مرکزی شیراز:

فرایندها باید خدمت‌رسانی به مردم را توسعه داده و تسهیل کند

  مدیرکل زندان های استان فارس، امروز با همراهی رئیس اداره فنی مهندسی این اداره کل، ضمن حضور در بازداشتگاه مرکزی شیراز، از بخش های مختلف این موسسه کیفری که در وضعیت بازسازی و اصلاح ساختار جامع قرار دارد، بازدید کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :اسحاق ابراهیمی با تاکید بر اینکه بازداشتگاه مرکزی شیراز پیشانی امور زندانبانی است گفت: این بازسازی و اصلاح ساختار عمرانی بر اساس فرایندهای زندانبانی و تکریم ارباب رجوع دنبال می شود و با اتمام آن شاهد بهبود خدمات نگهداری، تشخیص و طبقه بندی و اقدامات مترتب بر آموزش های ویژه مهارت های اساسی زندگی خواهیم بود.

مدیرکل زندان های استان فارس اذعان داشت: در طرح بازسازی جامع ، سایت پذیرش، انتظار و تکریم ارباب رجوع نیز اصلاح عمرانی و عملیاتی خواهد داشت و بر اساس بروزترین فرایندهای خدمت رسانی تجهیز و فعالیت می کنند.

وی، همچنین رئیس اداره فنی مهندسی اداره کل زندان های استان و رییس بازداشتگاه شیراز را مامور شدندکه بروزترین فرایند پذیرش و تکریم مراجعین را احصاء و پیشنهاد کنند.

انتهای پیام /  108
99 کلیک ها  دوشنبه, 20 شهریور 1402 08:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا