کمک۲۵۰ میلیونی خیرین در جشن گلریزان آزادی زندانیان فسا

کمک۲۵۰ میلیونی خیرین در جشن گلریزان آزادی زندانیان فسا
   
کمک۲۵۰ میلیونی خیرین در جشن گلریزان آزادی زندانیان فسا |||| ||||

فرماندار ویژه فسا از جمع‌آوری کمک‌ ۲ میلیارد و۵۰۰ میلیون ریالی خیرین این شهرستان در مراسم جشن گلریزان آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این شهرستان خبر داد.

  علیرضا فیروزی چهارشنبه ۳۱ فروردین در مراسم گلریزان آزادی زندانیان جرائم غیرعمد شهرستان فسا گفت: خیرین فسایی در همه زمینه‌ها در راستای رفع محرومیت‌ها، همیاری و همکاری مضاعف داشته‌اند و این قدم‌ها در پیشگاه خداوند تبارک و تعالی اجر دارد.

  او تاًکید کرد: زندانیان و خانواده‌های زندانیان از اقشار آسیب پذیر جامعه هستند و همه ما وظیفه داریم در راستای رفع مشکلات این قشر گام‌های اساسی تری برداریم.  

رئیس دادگستری شهرستان فسا نیز ضمن قدردانی از حضور خیرین در مراسم جشن گلریزان گفت: ماه رمضان ماه بندگی و تقرب دلها به سوی خداوند است و چه خوب است این عبادات همراه با دستگیری و کمک به نیازمندان و فقرا باشد و چه زیباست که در این ماه مبارک، نیازمند و فقیر و گرفتار در حبس را از زندان آزاد کنیم. 

حجت‌الاسلام خورشیدی افزود: خیرین شهر با قدم‌های ملائک گونه خودشان برای آزادی زندانیان بدهکار گام بردارند و این قدم‌ها قطعاً مرضی و رضای خداوند را در برخواهد داشت. 

رئیس زندان فسا نیز گزارشی از فعالیت‌های انجام شده در موضوع کمک‌های خیرین و آزادی زندانیان جرایم غیر عمد توسط ستاد دیه مردمی ارائه داد. 

جلال زراعتی گفت: در سال گذشته از منابع ستاد دیه استان تعداد ۴۸ نفر از زندانیان جرایم غیر عمد از زندان فسا آزاد شده‌اند و امسال نیز  ۲۵ نفر در این زندان به دلیل جرایم مالی در زندان هستند که انتظار داریم خیرین همچون سال‌های گذشته کمک کنند تا بتوانیم این تعداد از زندانی را نیز از زندان آزاد کنیم. 

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
368 کلیک ها  چهارشنبه, 31 فروردين 1401 14:27
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا