پخش زنده مسابقات تیم شهدای قشقایی شیراز با دستور مدیرکل صداوسیمای فارس

در پی درخواست های مکرر طرفداران تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس دستور پخش زنده مسابقات تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز را صادر کرد.

 
 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای فارس مدیرکل صداوسیمای مرکز فارس گفت : صداوسیمای فارس برای تقویت ورزش در استان فارس و ایجاد و توسعه روحیه شور و نشاط ، شادابی و سرزندگی در بین جوانان و اقشار مختلف مردم استان ، همواره اقدام به پوشش رویدادهای مختلف ورزشی در استان فارس کرده و بطور ویژه حامی باشگاه ها و ورزشکاران حرفه ای استان فارس بوده است و این رویکرد با قدرت و قوت تمام ادامه خواهد یافت. 
 
محمد تقی سهرابی با بیان اینکه رسانه ملی از جمله صداوسیما حمایت از باشگاه های ورزشی و ورزشکاران حرفه استان فارس را برنامه قطعی خود می داند اما برای تداوم فعالیت های رسانه ای همکاری و مشارکت دستگاه های ذیربط و مسوول ضروری است . وی از دیگر نهادهای مسوول استان در امر ورزش خواست برنامه های خود در زمینه توسعه ورزش و حمایت از تیم های ورزشی و ورزشکاران استان را عملی کنند .
انتهای پیام /  منیره خسروبیگ
386 کلیک ها  یکشنبه, 30 آذر 1399 22:05
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا