قشقایی در فارس می ماند

راستین آنلاین:مدیر عامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز گفت: به عشق مردم استان فارس با همه ميجنگيم و در شيراز مي مانيم.

روح الله نجف پور با بیان اینکه سرمایه باشگاه قشقایی هواردان ای تیم است افزود:ما  بعد از خدا روی این حمایت حساب می کنیم و اطمينان داريم با كمك هواداران و حامیان باشگاه  مي توانيم هر نا ممكني را ممكن كنيم.

وی  با بیان اینکه ما بودجه امسال را يك سوم ساير تيمها اعلام كرديم گفت: اين ١٠ ميليارد تومان برآورد شده که ٧٠ درصد از آن را خودمان تأمين مي كنيم و انتظار داریم مسئولان استان بر اساس قولی که به ما داده اند  در تأمين مابقي بودجه  حمايتمان كنند.

مدیر عامل باشگاه شهدای قشقایی شیراز  در عین حال گفت:تا امروز حتى يك ريال حمايت نشديم ،اما فعلاً تمايل نداريم به علت اين عدم حمایت بپردازیم  تا تمركزمان برای شروع مسابقات حفظ شود.

نجف پور با بيان اين موضوع كه اين باشگاه متعلق به مردم استان فارس و شهر شيراز است افزود: ما با اين وجود در جاي جاي ايران هوادار داريم و اين مزيتيست كه هيچ تيم ديگر شيرازي نداشته و نخواهد داشت بنابراين مسئولين بايد از اين برتري هوادار خرسند باشند و به عنوان يك فرصت برای صعود تیم به لیگ برتراستفاده كنند تا بعد از سالها مردم شيراز و فارس به آرزوي خود درداشتن نماینده در لیگ برتر برسند.

گفتنی است تيم قشقايى شيراز در اولين بازي خود شنبه ٢٦ مرداد ساعت ١٨ در ورزشگاه حافظيه به مصاف مس كرمان خواهد رفت.

انتهای پیام /  101
886 کلیک ها  شنبه, 19 مرداد 1398 15:08
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا