تردد بیش از 129 میلیون و 830 هزار انواع وسایل نقلیه در محورهای استان

 مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس از ثبت تردد بیش از 129 میلیون و 830 هزار انواع وسایل نقلیه در محورهای استان طی 3 ماهه اول سال 1402 خبر داد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ، علیرضا راستیار گفت : مطابق آمار برداشت شده توسط سامانه های هوشمند" ترددشمار برخط"، طی3 ماهه اول سال 1402 بیش از 129 میلیون و 830 هزار تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای استان به ثبت رسیده است .
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس افزود : این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل حدود 11 درصد افزایش داشته است.
راستیار با بیان این که فروردین ماه پرتردد ترین ماه طی 3 ماهه اول سال 1402 بوده گفت : محورهای شیراز - مرودشت و بالعکس ، کمربندی پل فسا شیراز (جنوب – شمال) و بالعکس بیشترین میانگین تردد روزانه را طی 3 ماهه اول سال 1402 داشته اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به ارائه گزارشی از تردد وسایل نقلیه سنگین طی سه ماهه اول سال 1402 پرداخت و اظهار داشت : در 3 ماهه اول سال جاری بیش از 17 میلیون تردد سنگین در محورهای فارس به ثبت رسیده که این عدد نشان دهنده سهم حدود 13 درصدی از کل تردد استان می باشد و محورهای کمربندی پل فسا شیراز (شمال – جنوب) و شیراز – مرودشت (شیراز- اکبرآباد) بالاترین میزان تردد سنگین را به خود اختصاص داده اند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس هم چنین گفت : طی 3 ماهه اول سال 1402 تردد مبادی ورودی استان بیش از 6 میلیون و تردد از مبادی خروجی استان نزدیک به 6 میلیون و 200 هزار بوده است.
علیرضا راستیار خاطرنشان ساخت : همچنین از کل تردد های استان در 3 ماهه اول سال جاری ، 87 درصد سواری و وانت ، 1 درصد اتوبوس و مابقی انواع وسیله نقلیه سنگین بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس در پایان به ارائه گزارشی از سامانه های ثبت تخلفات عبور و مرور استان فارس در 3 ماهه اول سال 1402 نیز پرداخت و گفت : در سه ماهه اول سالجاری محورهای کمربندی شیراز ، شیراز – قائمیه و آباده -ایزدخواست دارای بیشترین تخلفات سرعت ثبت شده در بین محورهای استان را دارا بوده اند.
گفتنی است 129 سامانه هوشمند ثبت تردد در پرتردد ترین محورهای استان فارس در حال بهره برداری است.
انتهای پیام /  108
305 کلیک ها  دوشنبه, 12 تیر 1402 07:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا