بازذیذ از بیمارستان صحرایی امام علی (ع) شهر دژکرد انجام شد

بازذیذ از بیمارستان صحرایی امام علی (ع) شهر دژکرد انجام شد
   
بازذیذ از بیمارستان صحرایی امام علی (ع) شهر دژکرد انجام شد |||| ||||

  همزمان با عید سعید قربان، رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و فرمانده سپاه فجر استان فارس، از بیمارستان صحرایی جهادی حضرت امام علی (ع) شهر دژکرد بازدید کردند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :همزمان با آغاز به کار بیمارستان صحرایی جهادی حضرت امام علی (ع) شهر دژکرد، دکتر «سید وحید حسینی» رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز و سرتیپ پاسدار «یدالله بوعلی» فرمانده سپاه فجر استان فارس، از این بیمارستان صحرایی بازدید کردند و ارائه خدمات سلامت به مردم این منطقه را مورد پایش قرار دادند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در حاشیه این بازدید گفت: به همت سپاه فجر استان، سازمان بسیج جامعه پزشکی فارس و دانشگاه علوم پزشکی شیراز، نخستین بیمارستان صحرایی در سال ۱۴۰۲، از هفتم تیر در شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید برپا شد و تا نهم تیر سال جاری ادامه دارد.

«سید وحید حسینی افزود: در این بیمارستان صحرایی بیش از سیصد نیرو‌های جهادی شامل پزشک، پیراپزشک، دندانپزشک، داروساز، پرستار و نیرو‌های اداری و پشتیبانی، در نوبت‌های کاری مختلف به مراجعان خدمات تخصصی و فوق تخصصی سلامت ارائه می‌دهند.

او گفت: علاوه بر بیمارستان صحرایی، ۶۰ اردوی جهادی نیز به صورت هفتگی از ابتدای سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان فارس برپا شده است.

فرمانده سپاه فجر استان فارس نیز در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی امام علی (ع) ضمن تبریک عید سعید قربان و خداقوت به پزشکان، پرستاران و دست اندرکاران برپایی این بیمارستان صحرایی، گفت: با همکاری، هم افزایی و همراهی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، اردو‌های جهادی با محوریت ارائه خدمات درمانی به مراجعان و بیماران در قالب بیمارستان صحرایی برپا می‌شود.

سرتیپ پاسدار یدالله بوعلی گفت: در مناطق مختلف و محروم استان و حاشیه شهرها، بیمارستان‌های صحرایی و اردو‌های جهادی برپا می‌شود که حضور پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران و نیرو‌های بسیجی در این مناطق ستودنی است.

او با بیان اینکه جامعه پزشکی استان فارس در کشور زبانزد است، اظهار کرد: هدف از حضور نیرو‌های جهادی و بسیجی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این اردوی‌های جهادی، تنها ارایه خدمات صادقانه و دلسوزانه به مردم است.

این اردوی جهادی که به مناسبت دهه امامت و ولایت، در شهر دژکرد از توابع شهرستان اقلید برپا شده است، با ارائه خدماتی در حیطه‌های چشم پزشکی، قلب و عروق، گوش، حلق و بینی، داخلی، کلیه و مجاری ادراری، اعصاب و روان، جراحی عمومی، ارتوپدی، بینایی سنجی، دندانپزشکی، زنان و زایمان، تغذیه، اطفال، مغز و اعصاب و طب اورژانس، به صورت رایگان پذیرای بیماران منطقه است.

انتهای پیام /  108
221 کلیک ها  شنبه, 10 تیر 1402 12:22
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا