ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در فارس با تعامل بسیج سازندگی و کمیته امداد

ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در فارس با تعامل بسیج سازندگی و کمیته امداد
   
ایجاد پنج هزار فرصت شغلی در فارس با تعامل بسیج سازندگی و کمیته امداد |||| ||||

سردار زهرایی گفت: با انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد فارس بیش از پنج هزار فرصت شغلی می توانیم ایجاد کنیم.

به گزارش راستین آنلاین سردار «محمد زهرایی»، امروز (چهارشنبه 11 خرداد) در آیین انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد حضرت امام (ره) استان فارس گفت: انقلاب اسلامی با رهبری امام خمینی (ره) موجب تغییر در نظریات مدیریتی جهان شد و مدیریت خدمت گذاری را بنا کرد.

 
رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور افزود: در نگاه امام راحل، مسئول باید خدمت گزار مردم شود و باور به این مهم می تواند به بهبود وضعیت جامعه کمک کند.
 
وی اضافه کرد: در این نوع تفکر، مدیر باید در پی پاسخگویی به آحاد جامعه باشد و ملاک مدیر موفق، میزان خدمت گزاری اوست و در این میان باید خدمت به مستصعفین در اولویت کاری وی باشد.
 
سردار زهرایی تاکید کرد: کمیته امداد و بسیج سازندگی سیستم انقلابی هستند و از دل انقلاب برآمده اند و حرکتمان باید انقلابی باشد و خوشبخانه کمیته امداد و بسیج بر این تفکر خود همواره ایستاده اند و همکاری های مشترک مطلوبی برای خدمتگزاری به مردم دارند.
 
وی ادامه داد: کمیته امداد و بسیج سازندگی در موضوع اشتغال زایی در سال 99 حدود 6 استان را پوشش داده اند و اکنون فعالیت های اقتصاد مقاومتی و اشتغال زایی در تمام استان ها به انجام می رسد.
 
سردار زهرایی اضافه کرد: در مباحثی مانند مسکن، معیشت، اقدامات حمایتی و ... نیز برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده و با افزایش تعاملات شاهد افزایش امید آفرینی در جامعه خواهیم بود.
 
وی با اشاره به انعقاد تفاهم نامه همکاری اشتغالزایی بین بسیج سازندگی و کمیته امداد فارس گفت: با این تفاهم نامه بیش از پنج هزار فرصت شغلی می توانیم ایجاد کنیم و سال گذشته ۲ هزار فرصت شغلی در برنامه کاری داشتیم که با هم افزایی لازم بیش از سه هزار و 200 فرصت شغل در فارس فراهم شده است.
 
خاطر نشان می شود، با حضور رئیس سازمان بسیج سازندگی کشور، تفاهم نامه ای در قالب همکاری با کمیته امداد امام خمینی (ره) در راستای اشتغالزایی به ارزش ۳۳۵ میلیارد تومان انجام شد‌.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
384 کلیک ها  چهارشنبه, 11 خرداد 1401 17:08
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا