مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای فارس معارفه شد

مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای فارس معارفه شد
   
مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای فارس معارفه شد |||| ||||

طی حکمی از سوی دکتر غلامحسین حسینی‌نیا، معاون وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و رئیس سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور «رهام کیائی» به سمت «مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان فارس» منصوب شد.

به گزارش راستین آنلاین مراسم معارفه رهام کیائی، مدیر کل جدید آموزش فنی و حرفه ای فارس روز گذشته با حضور امیر میمنت آبادی، معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، عبدالعلی کریمی، معاون استاندار فارس و جمعی از روسای مراکز آموزش فنی و حرفه ای فارس در شیراز برگزار شد.
 میمنت آبادی در این مراسم گفت: استان فارس یکی از استان های مستعد، تاثیر گذار و پهناور در سطح کشور است و لازم است تا متناسب با وسعت و پتانسیل های استان در بحث مهارت آموزی سهیم باشد. وی حمایت از بخش خصوصی را یکی از برنامه های اصلی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور بر شمرده و اذعان کرد: صدور مجوز های سه روزه برای موسسان آموزشگاههای آزاد و همچنین ارائه تسهیلات به آنان در همین راستا می باشد. دکتر میمنت آبادی اظهار کرد: از مدیر کل جدید استان انتظار داریم با توجه به تجارب ارزنده و دانشی که در حوزه آموزش های مهارتی دارند باعث ایجاد تحول در سطح استان شده و توجه ویژه ای به کارآفرینی و توسعه رشته های مهارتی منجر به اشتغال داشته باشند.
در ادامه عبدالعلی کریمی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس طی سخنانی بیان داشت: رسالت آموزش های فنی و حرفه ای به معنی واقعی کلمه در راستای شعار سال و فرمایشات مقام عظمای ولایت است. وی لازمه پشتیبانی از تولید را تربیت افراد ماهر و توانمند دانسته و بیان کرد: توانمند سازی جوانان و افراد جویای کار از طریق ارائه آموزش های مهارتی وظیفه ذاتی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است. این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش خاطر نشان کرد: امروزه در سطح جامعه تعداد قابل ملاحظه ای فارغ التحصیل فاقد مهارت بیکار داریم و این در حالی است که افرادی با سطح تحصیلات پایین تر که از یک یا چند مهارت کلیدی برخوردارند به سادگی جذب بازار کار شده و می توانند به شغلی پایدار دست یابند. 
کریمی ضمن حمایت استانداری فارس از آموزش های فنی و حرفه ای ایجاد تغییر و تحول در حوزه مدیران کل را امری اجتناب ناپذیر و با هدف پیشرفت و ترقی ایران اسلامی دانست. 
در ادامه از زحمات چندین ساله حشمت کوشکی، مدیر کل سابق استان قدر دانی و دکتر رهام کیائی به عنوان مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای فارس معارفه شد. 
شایان ذکر است رهام کیائی سوابقی از جمله معاون پشتیبانی و منابع انسانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مدیرکل دفتر بودجه و پشتیبانی سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و معاون آموزش فنی و حرفه ای استان همدان را در کارنامه کاری خود دارد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
3684 کلیک ها  پنج شنبه, 09 دی 1400 18:06
این مورد را ارزیابی کنید
(2 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا