آیین معارفه سرپرست شهرداری شیراز برگزار شد

آیین معارفه سرپرست شهرداری شیراز برگزار شد
   
آیین معارفه سرپرست شهرداری شیراز برگزار شد |||| ||||

 آیین معارفه سعید مصفا به‌‎عنوان سرپرست شهرداری شیراز با حضور مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز، معاونین شهردار و شهرداران مناطق یازده گانه در ساختمان مرکزی شهرداری شیراز برگزار شد.


به گزارش راستین آنلاین مهدی طاهری رئیس شورای اسلامی شهر شیراز در این جلسه از زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی سید احسان اصنافی در مسند شهردار سابق شیراز تقدیر و اظهار کرد: اگرچه شورای اسلامی شهر در شیوه مدیریت با شهردار اختلاف داشت، اما نباید تردید کنیم که اصنافی در فرصت خدمت و امانتی که در دست داشت در شهرداری شیراز زحمت کشید و این به مثابه صدقه جاریه است.
وی با بیان اینکه باید در دست در دست دهیم و از امانت مردم صیانت کنیم، افزود: تمام امکانات و تجهیزاتی که در اختیار داریم، امانت مردم هستند و کمترین توقع مردم از ما حفظ و درست استفاده کردن از آنها برای خدمت به شهر و شهروندان است.
رئیس شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اقدامات صورت گرفته در سیلاب اخیر تصریح کرد: باید مدیریت بحران را بیش از پیش در نظر داشت و برای مواجهه با آن، سناریو و تجهیزات آمادگی مواجهه با آن را مدنظر داشت. وی همچنین با توجه به ویژگی‌های خاص کلان‌شهر شیراز تصریح کرد: شرایط اجتماعی شهر شیراز ایجاب می‌کند که شهرداری آن همه جوانب را مدنظر قرار دهد.
سعید مصفا سرپرست شهرداری شیراز نیز در این جلسه با تقدیر از تلاش‌های شهردار سابق شیراز و اعتمادی که شورای اسلامی شهر به او برای این مسوولیت داشته است، تصریح کرد: باید در این مدت باقیمانده تا پایان مهلت تخفیف عوارض، تمام توان مجموعه را در راستای مدیریت مالی و درآمدی پیش برد.
وی همچنین بیان کرد: علاوه بر نظم مالی باید به سمت تکمیل پروژه‌ها و حرکت در چارچوب سیاستهای شورای اسلامی شهر شیراز حرکت کنیم تا از این فرصت خدمت بهترین برآورد را داشته باشیم.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
509 کلیک ها  یکشنبه, 23 مرداد 1401 15:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا