بهره مندی طلاب از ظرفیت کتاب خانه حرم مطهر شاهچراغ (ع)/کلاس های حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر شود

بهره مندی طلاب از ظرفیت کتاب خانه حرم مطهر شاهچراغ (ع)/کلاس های حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر شود
   
بهره مندی طلاب از ظرفیت کتاب خانه حرم مطهر شاهچراغ (ع)/کلاس های حوزه با رعایت پروتکل های بهداشتی دایر شود |||| ||||

تولیت آستان مقدس احمد بن موسی(ع) گفت: کتابخانه تخصصی و مرکز پژوهش های حرم مطهر شاهچراغ با دارا بودن بیش از ۸۰ هزار جلد کتاب و سالن های بزرگ مطالعه خواهران و برادران دارای ظرفیت بزرگی است که طلاب می توانند از آن بهره مند شوند.

 
 
به گزارش راستین آنلاین حجت الاسلام و المسلمین کلانتری ابراز امیدواری کرد که با کاهش محدودیت های کرونایی و همکاری حوزه، کلاس های درس اخلاق به صورت هفتگی و مستمر در حرم مطهر برای عموم دایر شود.
 
حجت الاسلام والمسلمین ابراهیم کلانتری امروز در دیدار مدیر و جمعی از معاونان حوزه علمیه استان فارس که در حرم مطهر شاهچراغ(ع) برگزار شد، اظهار کرد: در گذشته مدارس علمیه بزرگ شیراز همچون مدرسه خان، منصوریه، مقیمیه، محمودیه، ایمانیه و مدرسه شهید دستغیب که همگی مدارس مرجع پرور و عالِم پرور هستند، پیرامون حرم مطهر بودند و یکی از راهبردهای آستان مقدس در آینده این خواهد بود که این بارگاه منور، محور توجه و مرکز ثقل طلاب و روحانیون شهر و استان فارس باشد.
 
حجت الاسلام و المسلمین کلانتری ابراز امیدواری کرد که با کاهش محدودیت های کرونایی و همکاری حوزه، کلاس های درس اخلاق به صورت هفتگی و مستمر در حرم مطهر برای عموم دایر شود.
 
او اضافه کرد: طلاب متخصص می توانند در زمینه ارائه مشاوره های دینی به زائران و مجاوران این بارگاه منور، اقدامات موثری را در فرهنگ سازی بر اساس اصول و ارزش های اسلامی انجام دهند.
تولیت آستان احمد بن موسی(ع) گفت: با مجاهدت‌های مدافعان حرم و جریان‌های مقاومت، ائتلاف جهانی بر علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.
 
حجت‌الاسلام ابراهیم کلانتری در دیداری صمیمانه با فرمانده سپاه فجر فارس، گفت: به حمدالله به برکت انقلاب اسلامی، خون شهدا و رهنمودهای حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری، یک جبهه متحد فراگیر برپایه تفکر ناب اسلامی در منطقه و دنیا تشکیل شده و با مجاهدت‌های مدافعان حرم و جریان‌های مقاومت، ائتلاف جهانی علیه باطل در راستای پیروزی مستضعفان و حاکمیت آن‌ها در زمین، با اراده الهی در حال شکل گیری است.
 
او ادامه داد: حقیقتاً اگر درست نگاه و تحقیق کنید، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نقش ویژه‌ای در این حرکت عظیم از بدو پیروزی انقلاب اسلامی تا امروز داشته است.
 
کلانتری ضمن قدردانی از جانفشانی و رشادت‌های سپاهیان در حفظ و صیانت از انقلاب و ارزش‌های متعالی آن در مقاطع مختلف، بیان کرد: تدوین کنندگان قانون اساسی، با بصیرت، نقش مهم سپاه پاسداران را به درستی در آن تعبیه کرده اند و این بارها و بارها در جمهوری اسلامی اثبات شده است
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
308 کلیک ها  شنبه, 13 شهریور 1400 19:38
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا