• هشدار رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز

۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در فارس تکمیل شده

۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در فارس تکمیل شده
   
۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در فارس تکمیل شده |||| ||||

رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز در سیصد و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه، عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی و عادی پنداری موجب افزایش موارد ابتلا به کرونا شده و با تکمیل شدن ۷۰ درصد ظرفیت بخش های کرونا در سراسر استان، وضعیت بیمارستان ها و مراکز درمانی استان در وضعیت بحرانی قرار دارد.



به گزارش  راستین آنلاین دکتر مهرزاد لطفی ضمن تبریک به مناسبت سالروز ازدواج دُخت نبوت حضرت فاطمه (س) و پیشوای امامت حضرت علی(ع)، هفته ملی ازواج را گرامی داشت.

او از مردم خواست تا ضمن جدی تر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی حتی در هوای گرم، از تردد غیرضرور در سطح شهر بپرهیزند.

 لطفی تاکید کرد: با توجه به روند انجام واکسیناسیون در فارس، نباید رعایت توصیه ها و پروتکل های بهداشتی در راستای پیشگیری از ابتلا به این بیماری فراموش شود.

رییس دانشگاه ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون به تفکیک شهرستان ها در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبودیافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی، به پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس نیز پرداخت.



همچنین ارایه گزارشی از شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان پشتیبان از دیگر محورهای این نشست بود که از سوی رییس دانشگاه مورد بررسی قرار گرفت.

دیگر معاونان و مدیران ارشد دانشگاه نیز در این نشست، ضمن اعلام گزارشی از آمار انجام واکسیناسیون در استان طی روز گذشته، آمار مبتلایان و افراد بستری در مراکز درمانی و بیمارستان های فارس، شیوه خدمت رسانی به مبتلایان و مراجعان در بیمارستان های شیراز و شهرستان های استان، به بیان توضیحاتی درباره اقدامات حوزه خود در راستای اجرای مصوبات پیشین این ستاد نیز پرداختند.


سیصد و شصتمین نشست ستاد مدیریت بیماری کووید ۱۹ در دانشگاه علوم پزشکی شیراز صبح امروز، بیست و یکم تیر، در دفتر ریاست دانشگاه و با حضور معاونان، مدیران و مسوولان ارشد دانشگاه برگزار شد.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
154 کلیک ها  دوشنبه, 21 تیر 1400 22:23
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا