تاکید بر اهمیت ارائه خدمات سلامت محور به زائران اربعین حسینی

تاکید بر اهمیت ارائه خدمات سلامت محور به زائران اربعین حسینی
   
تاکید بر اهمیت ارائه خدمات سلامت محور به زائران اربعین حسینی |||| ||||

  مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به این موضوع که اربعین حسینی(ع) بزرگترین تجمع معنوی جهان است، بر اهمیت ارائه خدمات سلامت محور به زائران این مراسم بزرگ تاکید کرد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :دکتر سیدصادق سیدنعمتیان در نخستین نشست مدیریت سلامت در اربعین حسینی (ع) گفت: برای خدمت رسانی مطلوب به زائران این تجمع جهانی و حفظ سلامت آنها، اهتمام تمام دستگاه های مرتبط ضروری است.

مشاور معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز بر لزوم انجام نظام مراقبت سندرمیک بیماری های واگیر در مبادی ورودی شهرهای مسیر تردد زائران تاکید کرد.

در ادامه علی سمتی نیز با اشاره به لزوم تامین سلامت و امنیت زائران اربعین، بر ضرورت هم افزایی ظرفیت های موجود در سازمان های مرتبط تاکید کرد.

مسئول واحد کاهش خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشت دانشگاه شیراز افزود: پس از بحث و تبادل نظر حاضران در نشست، مقرر شد تعیین محل اسکان تیم معاونت بهداشت در پلیس راه پل فسا، شهرک زیبا شهر و باغ جنت توسط شهرداری شیراز و مبادی ورودی شهرستان های نی ریز، استهبان، کوچنار، ممسنی و رستم توسط شهرداری های مربوطه در دستور کار قرار گیرد.

وی، تهیه و انتشار رسانه های آموزشی، فراخوان جذب دانشجویان علاقمند برای ارائه خدمات سلامت محور و بهسازی مکان های اسکان از دیگر مصوبات این نشست بود.

مسئول واحد کاهش خطر بلایا و حوادث معاونت بهداشت دانشگاه ادامه داد: با توجه به اهمیت در دسترس بودن داروهای کنترل کننده همه گیری ها، مقرر شد لیست اقلام دارویی مورد نیاز برای تهیه و توزیع نیز به معاونت غذا دارو اعلام شود.

انتهای پیام /  108
131 کلیک ها  سه شنبه, 31 مرداد 1402 08:40
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا