افزایش شیوع کرونا در جنوب فارس/تغییر ساعت واکسیناسیون در سایت‌های خودرویی

افزایش شیوع کرونا در جنوب فارس/تغییر ساعت واکسیناسیون در سایت‌های خودرویی
   
افزایش شیوع کرونا در جنوب فارس/تغییر ساعت واکسیناسیون در سایت‌های خودرویی |||| ||||

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز نسبت به افزایش موارد مثبت کووید۱۹ در شهرستان‌های جنوبی استان فارس و نقاط همجوار استان‌های جنوبی کشور، ابراز نگرانی کرد.

 به گزارش راستین آنلاین دکتر مهرزاد لطفی دوشنبه ۳۱ خرداد در جلسه ستاد دانشگاهی مدیریت کرونای علوم پزشکی شیراز، با بیان اینکه افزایش ظرفیت و مدیریت تخت های بیمارستانی را در دستور کار جدی معاونت درمان دانشگاه قرار دارد، اولویت اصلی را مدیریت و کنترل بیماری کووید۱۹، اعلام و اضافه کرد: مردم باید با توجه به وضعیت کرونا در استان، از هرگونه ساده انگاری و عادی پنداری پرهیز کرده و به اصول بهداشتی پایبند باشند.

لطفی بیشترین دلیل افزایش انتقال و شیوع کرونا را حضور افراد در تجمعات به ویژه دورهمی های خانوادگی و مراکز شلوغ و پرتردد برشمرد و هشدار داد: افرادی که با افزایش گرمای هوا از ماسک کمتر استفاده کرده و توصیه های بهداشتی را رعایت نمی کنند، موجب افزایش و انتشار این بیماری در جامعه و تهدید سلامت دیگران می شوند.

تزریق ۱۶ هزار دوز واکسن طی یک روز در فارس

او با قدردانی از تیم واکسیناسیون کووید۱۹ در دانشگاه برای تزریق بیش از ۱۶ هزار واکسن طی روز گذشته در فارس، افزود: افرادی که تا کنون واکسن نوبت دوم دریافت نکرده اند تا زمان نوبت تزریق و دریافت پیامک صبور باشند و سپس طبق زمان نوبت دهی به مراکز اعلام شده از سوی روابط عمومی دانشگاه مراجعه کنند.

تغییر ساعت تزریق واکسن مراکز خودرویی در شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: با توجه به گرم شدن هوا و با هدف رفاه حال مردم، ساعت تزریق واکسن مراکز خودرویی در شیراز، ۶ تا ۱۰ صبح و ۱۸ تا ۲۲ تعیین شده است و سایر مراکز طبق ساعت گذشته و از ۸ صبح تا پایان زمان نوبت‌دهی، واکسیناسیون را انجام می‌دهند.

لطفی ضمن پیگیری آمار نمونه های انجام شده آزمایش کرونا طی روز گذشته تاکنون در فارس؛ به بررسی آمار مبتلایان، موارد مرگ و میر، افراد بستری و بهبود یافته، روند خدمت رسانی به مبتلایان و موارد مشکوک در مراکز درمانی و پایش عملکرد مراکز آزمایشگاهی تشخیصی کروناویروس در فارس نیز پرداخت.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
644 کلیک ها  دوشنبه, 31 خرداد 1400 15:56
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا