۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی سالمندان در شیراز راه اندازی شد

۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی سالمندان در شیراز راه اندازی شد
   
۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی سالمندان در شیراز راه اندازی شد |||| ||||

در حال حاضر در شهرستان شیراز ۲ مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک کوهستانی «دراک» و ورودی ورزشگاه ۵۰ هزار نفری «شهید آیت الله دستغیب» میانرود برای سالمندان راه اندازی شده است.

به گزارش راستین آنلاین معاون بهداشت علوم پزشکی امروز (شنبه 1 خرداد) در نشست مجازی با خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار کرونا در فارس گفت: با انجام تست های تشخیصی کرونا در استان فارس از ابتدای شیوع کرونا، آمار قطعی مبتلایان به 272 هزار و 840 نفر اعلام شده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز افزود: در 24 گذشته، 9 بیمار مبتلا به کرونا در فارس فوت کردند و آمار فوتی های فارس را به چهار هزار و 467 نفر رسید.

همتی اعلام کرد: از یک هزار و 377 بیمار مبتلا به کرونا که در بیمارستان های استان فارس بستری هستند حال 246 نفر وخیم است و در بخش مراقبت های ویژه بستری شده اند.

این مقام مسئول با اشاره به آمار بهبودیافتگان کرونا در استان عنوان کرد: از ابتدای شیوع کرونا 249 هزار و 65 نفر در فارس از بیمارستان ها ترخیص و یا از ایزوله خانگی خارج شده اند.

معاون بهداشت این دانشگاه ادامه داد: محموله جدید واکسن کرونا به استان وارد شده است و از امروز واکسیناسیون گروه سنی بالای ۷۵ سال آغاز شده و مراجعان می توانند با همراه داشتن کارت ملی به مراکز مشخص شده واکسیناسیون برای دریافت واکسن مراجعه کنند.

همتی اعلام کرد: در حال حاضر در شهرستان شیراز 2 مرکز واکسیناسیون خودرویی در پارک کوهستانی «دراک» و ورودی ورزشگاه ۵۰ هزار نفری «شهید آیت الله دستغیب» میانرود راه اندازی شده و همچنین مراکز ثابت واکسیناسیون شامل مرکز واکسیناسیون برج پژوهشی «محمد رسول الله(ص)» واقع در خیابان «خلیلی»، سالن ورزشی «غدیر» دانشکده علوم توانبخشی واقع در بلوار «شهید چمران»، سالن هلال احمر واقع در بلوار «سیبویه» بعد از بیمارستان قلب «الزهرا(س)» و سالن بهزیستی واقع در کوی «زهرا(س)»، آماده ارائه خدمت به سالمندان و واکسیناسیون این افراد است.

وی تاکید کرد: مرکز واکسیناسیون در سالن «ملاصدرا» در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی واقع در شهرک «گلستان» نیز از فردا برای واکسیناسیون سالمندان علیه کرونا فعال است.

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
815 کلیک ها  شنبه, 01 خرداد 1400 16:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا