بهره برداری از 44 پروژه راهداری فارس در دهه فجر

بهره برداری از 44 پروژه راهداری فارس در دهه فجر
   
بهره برداری از 44 پروژه راهداری فارس در دهه فجر |||| ||||

​44 پروژه راهداری و حمل و نقل جاده ای فارس که از هفته دولت تا دهه فجر سال جاری به اتمام رسیده ، بااعتباری بالغ بر 836 میلیارد ریال مورد بهره برداری قرار می گیرد.

به گزارش راستین آنلاین علیرضا  سیاهپور با اعلام این خبر افزود: افتتاح و بهره برداری از 15 پروژه در حوزه نگهداری راه های استان (لکه گیری و روکش آسفالت) با اعتباری بالغ بر 362 میلیارد ریال و به طول 46 کیلومتر از جمله این پروژه ها می باشد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان افزود: همچنین از 19 پروژه در بخش ایمنی راه شامل اجرای روشنایی، احداث حفاظ بتنی(نیوجرسی) و احداث رفوژ میانی با اعتباری بالغ بر 123 میلیارد ریال بهره برداری می گردد.

علیرضا سیاهپور ادامه داد: در حوزه نگهداری ابنیه فنی راه ها نیز از 7 پروژه شامل احداث، تعمیر، نگهداری و تثبیت ابنیه فنی با اعتباری بالغ بر 206 میلیارد ریال بهره برداری می گردد.

وی اضافه کرد: افتتاح دو شرکت حمل و نقل کالا و آغاز عملیات اجرایی احداث یک مرکز معاینه فنی خودروهای سنگین از دیگر برنامه های این اداره کل در دهه مبارک فجر می باشد.

سیاهپور در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان ساخت: تمامی پروژه های بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در راستای افزایش ارتقاء ایمنی و نگهداری راه ها به عنوان سرمایه های ملی و در نهایت به منظور رفاه حال کاربران جاده ای می باشد که به صورت مستمر و با جدیت پیگیری و اجرایی می گردند.

این گزارش حاکی از آن است که فارس با حدود 17 هزار کیلومتر راه (بدون لارستان) شامل بیش از 1380 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و200 کیلومتر راه اصلی، 2 هزار و 800 کیلومتر راه فرعی، نزدیک به 11 هزار کیلومتر راه روستایی، 2 هزارو 500 کیلومتر راه شریانی و... از جمله استانهای مهم در حوزه حمل و نقل جاده ای کشور است که با توجه به موقعیت استراتژیک استان و قرار گیری در دو کریدور ارتباطی جاده ای جنوب با مرکز و همچنین شرق به غرب کشور، همواره خدمات شایانی در این بخش به کاربران جاده ای ارائه می گردد.​

انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
417 کلیک ها  سه شنبه, 14 بهمن 1399 15:19
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا