حضور استان فارس در پانزدهمین نمایشگاه گردشگری وصنایع وابسته تهران

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس از حضور این استان همگام با سایر استان‌های کشور برای معرفی ظرفیت‌های گردشگری وصنایع دستی فارس، خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین سید موید محسن نژاد امروز ۵ بهمن‌ماه ۱۴۰۰ اظهار کرد: توانمندی‌های استان فارس در حوزه گردشگری مذهبی، فرهنگی تاریخی، سلامت، طبیعت و بسته‌های و فرصت‌های سرمایه‌گذاری، هنرهای سنتی و صنایع‌دستی، تورهای گردشگری استان و اقامتی و پذیرایی، کسب کارهای نو پا و دانش‌بنیان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی تأسیسات مراکز علمی و دانشگاهی حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان در غرفه استان فارس در معرض دید علاقه‌مندان و بازدیدکنندگان قرار خواهد گرفت.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان فارس با اشاره به اینکه پانزدهمین نمایشگاه گردشگری وصنایع وابسته تهران از ۹ لغایت دوازدهم بهمن‌ماه برگزار می‌شود، ادامه داد: استان فارس در سالن ۳۸B نمایشگاه بین‌المللی گردشگری وصنایع وابسته از روز ۹ تا ۱۲ بهمن سال جاری در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران، میزبان علاقه‌مندان خواهد بود.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
453 کلیک ها  سه شنبه, 05 بهمن 1400 10:50
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا