تشریح روش استفاده از سامانه "مخابرات من"

رئیس اداره روابط عمومی: سامانه مخابرات من یک سامانه جامع و کامل در خدمت مشتریان تلفن ثابت می باشد .

 
به گزارش راستین آنلاین  سید حمید حسینی رئیس این اداره در تشریح روش استفاده از سامانه “مخابرات من” خاطرنشان کرد: مشتریان پس از ورود به بخش مخابرات من، می توانند به راحتی در قسمت افزودن شماره تلفن های جدید، شماره های خود را ثبت کرده و سپس از طریق منوی دسترسی ” مشاهده ریزهزینه های قبض “، ضمن مشاهده تمام جزئیات و کارکرد قبوض، در صورت تمایل اقدام به چاپ آن نمایند.
 
وی افزود: با مراجعه به این سامانه امکان استفاده از سایر خدمات نظیر صدور قبض دوره ، به روز و تجمیعی ، تخلیه و شارژ، وصل خط پس از پرداخت بدهی ، درخواست تلفن ثابت (درخواست تلفن ثابت از طریق پرتال و پیگیری تا حصول نتیجه ) خلاصه کارکرد، ریز مکالمات، تست سرعت اینترنت، مشاهده وضعیت سرویس اینترنت و خرید سرویس اینترنت پرسرعت امکان‌پذیر است.
 
وی تاکید کرد : مشتریان شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور همچنین، می توانندصورتحساب تلفن ثابت خود را از طریق آدرس وب سایت شرکت به صورت www.tci.ir/bill ، به همراه جزئیات قبض، مشاهده و دریافت کنند.مشتریان برای استفاده از این امکان ارتباطی، می توانند نشانی /www.tci.ir/bill را در نوار ابزار مرورگر خود وارد کرده و در ادامه، شماره تلفن ثابت خود را به همراه کدشهرستان و بدون عدد صفر وارد کنند.
انتهای پیام /  108
262 کلیک ها  چهارشنبه, 27 بهمن 1400 13:29
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا