دسترسی بیش از 1300 خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات

دسترسی بیش از 1300 خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات
   
دسترسی بیش از 1300 خانوار روستایی فارس به شبکه ملی اطلاعات |||| ||||

سهرابی از اتصال 6 روستای جدید استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه در قالب یک هزار و ۳۵۵ خانوار و چهار هزار و ۷۲۰ نفر جمعیت خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین مدیر کل ارتباطات و فناوری فارس  امروز (چهارشنبه ۲۰ مرداد) در جمع خبرنگاران از اتصال 6 روستای جدید استان فارس به شبکه ملی اطلاعات و دسترسی این روستاها به اینترنت پرسرعت همراه در قالب یک هزار و 355 خانوار و چهار هزار و 720 نفر جمعیت خبر داد و روستاهای جدید برخوردار شده از اینترنت پرسرعت در استان فارس را در شهرستان های کازرون، فیروزآباد، خنج و خرامه عنوان کرد و گفت: روستاهای «دارنجان لر» و «خیرآباد» از توابع شهرستان فیروزآباد، روستای «فیدویه» از توابع شهرستان خنج و حدود ٢٠ كيلومتر از محور مواصلاتي «محمله» - «دژگاه» اين شهرستان و روستای «بید زرد» از توابع شهرستان خرامه در مجموع با 319 خانوار و پوشش جمعیتی یک هزار و 120 نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت ارتباطات به شبکه پهن باند سیار همراه اول مجهز شدند.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس افزود: روستاهای «مشتان» و «مهبودی سفلی» از توابع شهرستان کازرون با جمعیت سه هزار و 600 نفر در قالب یک هزار و 36 خانوار توسط همراه اول از محل منابع توسعه ای این اپراتور به شبکه پهن باند ارتباطی سیار متصل شده است.
 
وی همچنین از ایجاد دسترسی مکالمه برای روستای سررود از توابع شهرستان ممسنی با جمعیت 300 نفر و روستای بیدزرد از توابع شهرستان خرامه با جمعیت 120 نفر خبر داد.
 
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان گفت: اتصال این روستاها به شبکه ملی اطلاعات در راستای تحقق دسترسی همگانی به ارتباطات دیجیتال در مناطق کمتر توسعه یافته و محروم استان بوده است و گام مهمی برای توسعه و پیشرفت در این مناطق است.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
602 کلیک ها  چهارشنبه, 20 مرداد 1400 12:39
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا