پیوستن 9 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات

پیوستن 9 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات
   
پیوستن 9 روستای فارس به شبکه ملی اطلاعات |||| ||||

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از ایجاد دسترسی اینترنت پهن باند و اتصال ۹ روستای دیگر استان فارس به شبکه ملی اطلاعات در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش راستین آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره ارتباطات و فناوری اطلاعات فارس، مهرداد سهرابی اظهار کرد: در یک هفته گذشته، ۹ روستای دیگر استان فارس با جمعیت 1925 خانوار، بالغ بر شش هزار و 900 نفر به شبکه ملی اطلاعات متصل شده است.
 
سهرابی تصریح کرد: روستاهای چهارطاق، دشتدال و ده قانون از توابع شهرستان جهرم، روستای منصورآباد و مجتمع مسکونی پالایشگاه آغار و دالان از توابع شهرستان فراشبند، روستای گرده از توابع شهرستان استهبان، روستای مهرنجان از توابع شهرستان ممسنی با جمعیت یک هزار و 312 خانوار بالغ بر چهار هزار و 700 نفر از محل اعتبارات طرح خدمات عمومی اجباری وزارت (USO) و از طریق شبکه پهن باند سیار اپراتور اول به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند.
 
وی افزود: سه روستای دره باد، قرخلو و چاه میلک از توابع شهرستان مرودشت با جمعیت 613 خانوار، بالغ بر دو هزار و 200 نفر، نیز توسط اپراتور اول به شبکه پهن باند سیار مجهز شدند.
سهرابی برقراری ارتباطات و ارائه خدمات در فضای مجازی به شکل ارزان، پرسرعت، امن و سالم را از مزایای دسترسی به شبکه ملی اطلاعات عنوان کرد که در نتیجه اقدامات توسعه ای وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در روستاها و نقاط دورافتاده، زمینه کاهش هزینه ها و اشتغال پایدار را در این مناطق فراهم می کند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس در پایان از حمایت های وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، استاندار فارس، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی، مجری طرح توسعه خدمات عمومی اجباری وزارت، فرمانداران، بخشداران، دستگاههای همکار و همچنین تلاش و زحمات همکاران مخابرات منطقه فارس و شرکت ارتباطات سیار برای اتصال این روستاها تشکر کرد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
528 کلیک ها  سه شنبه, 21 ارديبهشت 1400 10:59
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا