​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی

​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی
   
​آغاز فاز دوم ارزیابی دفاتر پیشخوان خدمات دولت ودفاتر ICT روستایی |||| ||||

  ​مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با اعلام آغاز فاز دوم ارزیابی و رتبه بندی دفاتر پیشخوان خدمات، گفت: تمامی دفاتر پیشخوان خدمات دولت استان و دفاتر ICT روستایی که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند ملزم می باشند حداکثر تا تاریخ 10 اردیبهشت ماه به سامانه ارزیابی و رتبه بندی سازمان مذکور مراجعه و به صورت برخط نسبت به تکمیل اطلاعات مربوطه اقدام کنند.

 
به گزارش راستین آنلاین به نقل از  روابط عمومی اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس، مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه تمامی 535 دفتر پیشخوان شهری و همچنین ۴۲دفتر ارتباطات و فناوری اطلاعات ICT روستایی استان که دارای پروانه از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی هستند باید در فرآیند ارزیابی شرکت کنند، تصریح کرد: منبعد خدمات دستگاهها براساس رتبه‌ای که دفاتر در این سامانه کسب می‌کنند به آنها واگذار می‌شود و دفاتر مذکور با مراجعه به این سامانه به آدرس : www.prsb.cra.ir و یا سایت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به آدرس www.cra.ir ، منوی خدمات الکترونیک، لینک ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات دولت، باید اطلاعات خود را در سامانه ثبت کنند.
 
وی با بیان اینکه تمامی مراحل ارزیابی و رتبه‌بندی دفاتر پیشخوان خدمات و ICT روستایی در این سامانه بصورت برخط و الکترونیکی صورت می گیرد، خاطرنشان کرد: ارزیابی دفاتر از 18 فروردین ماه سال جاری آغاز شده و تا 10 اردیبهشت ماه ادامه دارد.
سهرابی در پایان تاکید کرد: دارندگان پروانه مکلف به دقت در تکمیل اطلاعات بوده و در صورت مشاهده مغایرت با مستندات موجود و بازدیدهای کارشناسان، مسئولیت هر گونه پاسخگویی به عهده دارنده پروانه می باشد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
507 کلیک ها  یکشنبه, 22 فروردين 1400 17:33
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا