افتتاح 4 سایت روستایی در فارس

چهار سایت روستایی همراه اول در نیمه اول آبان سال جاری در استان فارس به بهره برداری رسید.

 
به گزارش راستین آنلاین مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس از افتتاح چهار سایت روستایی در استان فارس توسط شرکت ارتباطات سیار با تکنولوژی های نسل دوم ، سوم و چهارم تلفن همراه خبر داد.
 
 مهرداد سهرابی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان فارس با بیان اینکه افتتاح این سایت ها با حمایت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ، استاندار ، نمایندگان مردم شریف استان در مجلس شورای اسلامی و مسئولین استانی و محلی در جهت دسترسی به چهار خدمت اصلی سلامت ، آموزش ، کشاورزی و بانکداری بر بستر شبکه ملی اطلاعات و کاهش شکاف دیجیتالی و تحقق عدالت اجتماعی در مناطق روستایی صورت گرفته است، محل احداث این سایت ها را روستای کوشک از توابع شهرستان لامرد، ورودی شهرستان فراشبند ، روستای رکن آباد و کته گنبد از توابع شهرستان سروستان ذکر کرد.
 
وی افزود : با افتتاح این سایت ها، دسترسی بیش از 480 خانوار روستایی بالغ بر 1430 نفر به خدمات نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه فراهم شده است.
 
سهرابی تصریح کرد: با افتتاحات صورت گرفته توسط شرکت ارتباطات سیار و با همکاری مخابرات منطقه فارس روستای کوشک تحت پوشش نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، ورودی فراشبند تحت پوشش نسل دوم، سوم و چهارم تلفن همراه، روستای رکن آباد تحت پوشش نسل دوم و چهارم تلفن همراه و روستای کته گنبد تحت پوشش نسل دوم تلفن همراه قرار گرفتند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
513 کلیک ها  یکشنبه, 25 آبان 1399 10:07
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا