توسعه ورزش روستایی و عشایری مایه عزت و افتخار دولت است

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: توسعه ورزش روستایی و عشایری مایه عزت و افتخار دولت است.

حیدرعلی کامیاب که بعد از ظهر امروز شنبه ۱۲ بهمن در مراسم اختتامیه نخستین دوره از مسابقات ورزشی روستاییان و عشایر کشور جام خوشه چین در شیراز سخن می گفت با تبریک آغاز دهه فجر افزود: توسعه عدالت محور ورزش در اقصا نقاط کشور به خصوص در مناطق روستایی و عشایری یکی از افتخارات این دولت است.

وی با اشاره به احداث یک و نیم میلیون متر مربع فضای ورزشی در استان فارس در طول شش سال گذشته گفت: حدود ۸۰ درصد از این فضاها در اماکن روستایی و عشایری احداث و به بهره برداری رسیده است. مدیرکل ورزش و جوانان فارس ایجاد خانه‌های ورزش روستایی که یک باشگاه کوچک در روستاها محسوب می‌شود را یکی از ابتکارات دولت تدبیر و امید در توسعه ورزش روستایی دانست و گفت: در کنار توسعه زیرساخت‌ها، برگزاری مسابقات جام خوشه چین نشان داد که توسعه نرم‌افزاری ورزش روستایی و عشایری برای دولت از درجه اهمیت بالایی برخوردار است.

کامیاب با بیان اینکه دولت ها در برنامه های توسعه خود جامعه روستایی را به عنوان یکی از ارکان مهم تولید به شمار می آورد افزود: ورزش به عنوان ابزاری توانمند در سالم سازی جوامع می تواند در دوری نسل جوان از ناهنجاری‌های اجتماعی نقش مهمی را در روستا ایفا کرده و عامل افزایش تولید ناخالص ملی گردد.

وی با تقدیر از وزیر ورزش و جوانان در راستای حمایت‌های خود از میزبانی های مختلف فارس در رقابت های ورزشی ملی و بین المللی  گفت: نگاه حمایتی استاندار فارس به مقوله ورزش عامل مهم توسعه نرم افزاری و سخت افزاری ورزش در این استان است.

کامیاب با ابراز خوشحالی از میزبانی فارس در اولین دوره جامع خوش چین ابراز امیدواری کرد که ادوار آینده این رقابت‌ها با گستردگی و انسجام بیش از پیش انجام شود.

انتهای پیام /  مدیرکل ورزش و جوانان فارس:
625 کلیک ها  یکشنبه, 13 بهمن 1398 05:48
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا