• مدیرکل ورزش وجوانان فارس:

اگرنگاه گذشته بر فوتبال فارس حاکم بود شاید فارس در لیگ یک هم سهمیه نداشت

راستین آنلاین:مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: اگرنگاه گذشته بر فوتبال فارس حاکم بود شاید این استان در لیگ یک هم سهمیه نداشت.


حیدرعلی کامیاب که بعد ازظهر پنجشنبه 24 بهمن ماه در تمرینات تیم فوتبال فجر شهید سپاسی حضور یافته بود با بیان اینکه کادر فنی این تیم  جزو بهترین ها و مدیریت و عوامل اجرایی آن جزو زحمتکش ترین  مدیران ورزشی کشور هستند، از اعضای این تیم فوتبال به خاطر تعصب  وغیرتشان به لباس تیم فوتبال فجر شهید سپاسی که منجر به زنده نگاه داشتن نام این باشگاه و شهید سپاسی در عرصه فوتبال کشور شده است تقدیر کرد.
وی تیم فوتبال  فجر شهید سپاسی را علیرغم وابستگی به مجموعه سپاه پاسداران تیمی مردمی دانست و گفت:بضاعت این تیم هیچگاه با توفیقاتش قابل مقایسه نبوده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با تاکید براینکه قانون با عدم صدور مجوز برای حمایت مالی باشگاه ها توسط اداره کل ،صراحتا دولت را از ورود به بحث ورزش قهرمانی منع کرده ،به کمک های انجام شده توسط دولت به این تیم در چند ساله گذشته اشاره کرد و افزود:درحالیکه در گذشته مسئولان این تیم برای دریافت مبلغی ناچیز پشت درب اتاق مدیران ورزشی استان می ماندند،اکنون با حمایت های استاندار و تبیین راهکارهای قانونی نظیر استفاده از معافیت های مالیاتی برای بخش خصوصی، سالیانه مبالغ خوبی به تیم های فجر شهید سپاسی و شهدای قشقایی کمک می شود.
کامیاب با اشاره به وضعیت خاص اقتصادی کشور،غیر صنعتی بودن استان فارس را در ناتوانی بخش خصوصی برای حمایت از ورزش حرفه ای مزید بر علت دانست و گفت:آنچه هم تا کنون درراستای حمایت از فوتبال حرفه ای استان انجام شده از بضاعت استان فرا تر بوده است.
وی در عین حال با تاکید بر اینکه مجموعه اداره کل و شخص استاندار دست از حمایت از این دو تیم برنخواهند داشت گفت:گرچه این تیم متعلق به مجموعه سپاه پاسداران است ،اما در حال حاضر نه بحث دولت در میان است و نه بحث سپاه زیراآنچه امروز از درجه اهمیت بالایی برخوردار است ،خواست و مطالبه مردم مبنی برصعود نمایندگان فارس به لیگ برتر است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس با بیان اینکه سپاه نیز تا کنون در حد توان به این تیم کمک کرده به تحقق مصوبه شورای اسلامی شهر شیراز در خصوص پرداخت پاداش به هر دو تیم در بردهای خانگی و بیرون از خانه اشاره کرد وگفت:گرچه این کمک هادر مقایسه با زحمات بازیکنان ،کمک های ناچیزی است اما مردم از بازیکنان و کادر فنی این تیم انتظاردارند با تحقق وعده ابتدای فصل خود ضمن صعود به لیگ برتر دل هورادان فوتبال در شهرشیراز و استان فارس را شاد کنند.
کامیاب شاد شدن هواداران این تیم را حداقل خواسته علاقمندان به فوتبال در استان فارس خواند و با کنایه به برخی حاشیه سازی ها که درچند مورد اخیر پیرامون تیم فوتبال فجر شهید سپاسی بوجود آمده است گفت:شک نکنید مسئولان ورزش استان تا پایان لیگ تنها به عنوان حامی کنار این تیم خواهند بود و قصد ندارند در شادی های شما در فضای مجازی شریک شوند.
وی وجود فراز و نشیب در روند حرکتی یک تیم در لیگ را اتفاقی طبیعی در فوتبال دانست و گفت:علیرغم نتایج ضعیف چند هفته اخیر تیم فوتبال فجر شهید سپاسی ،اتفاقات بالای جدول و نتایج تیم های مدعی در لیگ یک به گونه ای بوده که لطمه زیادی متوجه فجر نشده است.
مدیرکل ورزش و جوانان فارس در بخش دیگری از صحبت هایش حضور جعفر جعفری و محمد عاری مدیرعامل و سرپرست پیشین تیم فوتبال فجر شهید سپاسی درتمرینات این تیم را نشانه دغدغه مند بودن همه علاقمندان به این تیم فوتبال دانست و افزود:همه ارکان این تیم باید برای صعود به لیگ برتر هم دل و هم صدا شوند.
کامیاب با ابراز امیدواری مبنی بروجود شانس برای صعود نماینده فارس به لیگ  برتر افزود:هر کمکی که به تیم فوتبال فجر شهید سپاسی شود متوجه تیم فوتبال شهدای قشقایی نیز خواهد شد.
انتهای پیام /  101
651 کلیک ها  شنبه, 26 بهمن 1398 09:53
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا