وظیفه اداره کل و هیئت های ورزشی تیمداری نیست/نمی توان حق ورزش کردن را از بانوان گرفت

راستین آنلاین: مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: وظیفه اداره کل و هیئت های ورزشی تیمداری نیست.

حیدر علی کامیاب که پیش از ظهر امروز سه‌شنبه ۲۴ مهرماه در مجمع انتخاباتی هیئت اسکیت استان فارس سخن می‌گفت افزود: اسکیت جزء ورزشهای مفرح و پرطرفداری است که باید زمینه معرفی بیش از پیش آن فراهم شود.

وی  برنامه‌ریزی و زمینه‌سازی برای حضور بخش خصوصی درورزش  را یکی از وظایف هیئت هیئت های ورزشی دانست و افزود: استان فارس با در اختیار داشتن امکانات فراوان سخت افزاری و نرم افزاری می‌تواند به قطب ورزش اسکیت در کشور تبدیل شود.

مدیرکل ورزش  و جوانان استان فارس تقویت بعد همگانی ورزش اسکیت در این استان را یک اقدام لازم و ضروری دانست و گفت: شهرداری و آموزش و پرورش دودستگاهی هستند که می‌توانند در توسعه این ورزش به مجموعه ورزش و جوانان کمک کنند.

 کامیاب تجهیز و بهره برداری از خانه اسکیت را اتفاقی مثبت در راستای توسعه این ورزش در استان دانست و افزود: با راه اندازی این مکان ورزشی بخش عمده ای از مشکلات بانوان فعال در این رشته نیز حل خواهد شد.

 وی با تقدیر اززحمات عبدالرضا دستغیب و پژمان فولادی رئیس و سرپرست پیشین هیات اسکیت استان خواستار توجه بیش از پیش به ورزش بانوان دراین رشته  شد وگفت: نمی توان حق ورزش کردن را از بانوان گرفت.

 کامیاب در بخش دیگری از صحبت‌هایش ورزش را عامل ایجاد نشاط در جامعه و منشأ امیدآفرینی دانست و با اشاره به کسب نتایج درخشان ورزشکاران فارس در مسابقات آسیایی و پاراآسیایی جاکارتا گفت: سفیران ورزش فارس با کسب تاریخی‌ترین نتایج ورزش فارس در و در شرایطی که کشور در شرایط خوب اقتصادی قرار نداشت نشان داد که ورزش می تواند میدان باز آفرینی امید در جامعه باشد.

وی شرایط امروز کشور را با دوران جنگ تحمیلی مقایسه کرد و گفت: در آن هشت سال  با اعتماد به جوانان پیروزی های بزرگی نصیب کشور شد و امروز هم هر کجا به جوانان اعتماد کردیم به پیروزی های بزرگی دست یافته ایم.

گفتنی است درمجمع انتخاباتی هیات اسکیت استان فارس با کناره گیری مهرشضاد قهرمانی از رقابت ،مهردادخائف و پژمان فولادی به عنوان کاندیدای احرازپست ریاست هیات اسکیت استان،خود را درمعرض رای اعضای این مجمع گذاشتن که خائف توانست با کسب 9 رای از مجموع 16 رای جواز نشست روی صندلی ریاست هیات اسکیت استان فارس را برای 4 سال کسب کند.

انتهای پیام /  101
1333 کلیک ها  سه شنبه, 24 مهر 1397 15:33
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا