آمادگی تیم فوتسال بانوان کاروتک برای حضور در لیگ برتر /حمایت آیمت از ورزش بانوان

آمادگی تیم فوتسال بانوان کاروتک برای حضور در لیگ برتر /حمایت آیمت از ورزش بانوان
   
آمادگی تیم فوتسال بانوان کاروتک برای حضور در لیگ برتر /حمایت آیمت از ورزش بانوان |||| ||||

سرمربی تیم فوتسال بانوان کاروتک آیمت با بیان به اینکه بازیکنان این تیم زیر ۲۰ سال هستند و تجربه کافی ندارند ،گفت : امیدواریم بازیکن ها با تمرینات بسیار و تلاش خود بتوانند باشرکت در مسابقات لیگ دسته یک خود را برای حضور در لیگ برتر فوتسال بانوان کشور آماده کنند .

 
به گزارش خبرنگار راستین آنلاین نوری با اشاره به اینکه همه بازیکنان بومی استان فارس هستند، افزود: ما توانستیم چندین بار مقام های نایب قهرمانی را در شیراز کسب و همچنین سهمیه لیگ دسته سه کشوری را بدست آوردیم، اما به دلیل شیوع کرونا مسابقات برگزار نشد.
 
او در ادامه سخنان خود با توجه به اینکه بازیکنان این تیم جوان و کم تجربه هستند، عنوان کرد : با این حال در تلاش هستیم بتوانیم گامی های موثری برای حضور در لیگ برتر برداریم .
 
نوری ضمن بیان اینکه نبستن قرار داد با بازیکنان باتجربه به دلیل نداشتن شرایط مالی مناسب از دلایلی بود که تا کنون نتوانستیم حرفی برای گفتن داشته باشیم، اظهار کرد: با آمدن اسپانسر (حمایت کننده مالی ) جدید با عنوان موسسه آیمت امیدواریم قدرت واقعی تیم فوتسال بانوان کاروتک موسسه آیمت را در لیگ دسته یک نشان دهیم.
 
سرمربی تیم فوتسال کاروتک بیان کرد: درحال حاضر وضعیت بدنی بازیکنان تیم مناسب است و هفته ای یکبار بازی دوستانه با دیگر تیم های استان خواهیم داشت تا بتوانیم در مسابقات لیگ دسته یک فوتسال بانوان کشور خوش بدرخشیم.
 
حمایت از ورزش بانوان هدف موسسه عطرک
 
همچنین مدیر عامل موسسه عصر طلایی رشد کودک در گفت و گو با خبرنگار راستین آنلاین با توجه به اینکه این موسسه یک مجموعه فرهنگی ، آموزشی و علمی است، گفت: در تلاش هستیم تا بتوانیم در حوزه ورزشی اقداماتی انجام دهیم و گام موثری در این راستا برداریم چرا که یکی از رسالت های بسیار مهم کمک به رشد ورزش و فرهنگ ورزشی جامعه است.
 
مسعود زاده باقری در ادامه سخنان خود با بیان اینکه بانوان برش خاصی از جامعه اند ، ادامه داد: کارهای بسیاری در حوزه فرهنگ انجام داده ایم و یکی از موضوعاتی که ما مجدانه به دنبال آن هستیم رسیدگی به موضوع ورزش بانوان است .
 
او ضمن اینکه این موسسه نگاه ویژه ای به ورزش بانوان دارد، افزود : آمادگی این را داریم که در حوزه ورزشی در حد توان خود پشتیبانی کنیم .
 
به گفته مدیر عامل موسسه عطرک در حال حاضر از تیم فوتسال کاروتک حمایت مادی و معنوی را داریم و امیدواریم با توجه به حمایت ها ، تلاش های کادر فنی و بازیکنان این تیم در سطح استان و کشور بدرخشد .
 
 
 
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
932 کلیک ها  پنج شنبه, 05 اسفند 1400 16:10
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا