بانوان استانداری فارس قهرمان رقابت های مسابقات دارت

مسابقات ملی کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در بخش بانوان ، رشته دارت به میزبانی شیراز برگزار و از تیم های قهرمان تجلیل شدند.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین: اختتامیه این رقابت ها با حضور خداجو معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس ، اعضاء هئیت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس و شرکت کنندگان در این رقابت ملی برگزار شد.


خداجو ضمن خوش آمد به شرکت کنندگان در این رقابت ملی و تقدیر از هیئت ورزش های همگانی استان فارس به دلیل میزبانی شایسته این رقابت ها که در بخش آقایان و بانوان گفت : از نکات ارزشمند رقابت های ورزشی دوستی و رفاقت ها است که باعث اتحاد و همدلی خواهد شد و تاثیر ورزش بر روی زندگی عادی بسیار مهم و تعیین کننده است ، نگاه جدید در حوزه بانوان باعث بالا رفتن سرانه سلامت و نشاط اجتماعی و تندرستی بانوان خواهد شد .


علیرضا غلامیان، سرپرست هیات ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: افتخار میزبانی کارکنان دستگاههای اجرایی و مسابقات کشوری دارت برای هیات ورزش های همگانی استان فارس علاوه بر معرفی رشته دارت مباحث فرهنگی زیادی را به همراه داشت و فرصتی ارزشمند برای معرفی جاذبه های گردشگری و فرهنگی شیراز بود ، ورزش برای کارمندان و سازمانهای موفق بسیار حائز اهمیت است، ورزش منجر به بهبود سلامتی جسمانی و روحی کارکنان می‌شود، با شرکت در فعالیت‌های ورزشی، کارمندان می‌توانند از افزایش انرژی و توانمندی برخوردار شوند که در نتیجه عملکرد کاری آن‌ها بهبود می‌یابد. این فعالیت‌ها می‌توانند باعث افزایش تمرکز و و افزایش جدیت و دقت در انجام امورات محوله شود، همچنین ورزش می‌تواند استرس را کاهش داده و به مقابله با فشارهای روزمره کارمندان کمک کند.


وی افزود: ورزش همگانی به عنوان یک فعالیت گروهی، می‌تواند تعاملات اجتماعی و همکاری بین اعضای یک سازمان را تقویت کند، تشکیل تیم‌های ورزشی داخل سازمان، میزان همبستگی و همفکری را بین کارمندان افزایش می‌دهد و ارتباطات میان آن‌ها را قوی‌تر می‌سازد. با تجربه حضور در رویداد های ورزشی ، کارمندان می‌توانند مهارت‌های رهبری و مدیریتی خود را بهبود بخشند و این مهارت‌ها را به محیط کار انتقال دهند


او با اشاره به نتایج تحقیقات علمی و دانشگاهی در حوزه ورزش تصریح کرد: هرسازمانی که به مولفه‌های پویایی و نشاط کارکنان خود توجه بیشتری داشته در حوزه بهره‌وری‌ و تولیداتی‌ از رشد و ارتقاء محسوسی برخوردار بوده است.


غلامیان یادآور شد: در توسعه و ترویج ورزش همگانی و سلامتی جسمی و روحی جامعه باید همه سازمان ها و نهادی‌های دولتی و اجتماعی همراهی، مشارکت و برنامه‌ریزی مدنی داشته باشند.


سرپرست هیات ورزش های همگانی در خصوص این مسابقات بیان داشت: این دوره رقابت ها طی دو روز با همکاری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس ، هیات انجمن های ورزشی استان و کمیته دارت کشور و همچنین حمایت های سازمان فرهنگی،اجتماعی و ورزش شهرداری شیراز،شهرداری منطقه۱۰،سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی،سازمان اتوبوسرانی شیراز و اداره کل میراث فرهنگی استان برگزار گردید.
وی ادامه داد: ۲۲ تیم از سراسر کشور در این مسابقات به رقابت پرداختند که مدیریت فنی این مسابقات با همت کمیته دارت فارس انجام شد و در نتیجه تیم دارت استانداری فارس نماینده استان فارس مقام اول ، تیم وزرات بهداشت مقام دوم و تیم اراک مقام سوم را کسب کردند.
که پس از پایان مسابقات، شرکت کنندگان در برنامه شیراز گردی و بازدید از اماکن تفریحی و گردشگری بصورت رایگان شرکت نمودند .
وی افزود : از هیئت رئیسه هیات ورزش های همگانی استان فارس، دبیر هیات ، کمیته برگزاری مسابقات ، کمیته داوطلبین ، کمیته امور بانوان و خانواده ، کمیته روابط عمومی و کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس که ما را در برگزاری این رویداد بزرگ یاری کردند تقدیر و تشکر بعمل می آید .
محمدرضا جعفری مسئول کمیته فرهنگی و مسئولیت اجتماعی هیات ورزش های همگانی استان فارس گفت : مسابقات دارت کارکنان دستگاه های اجرایی کشور در کنار مسابقات برای کسب مقام و رتبه دارای ابعاد ویژه فرهنگی برای سومین حرم اهل بیت و آشنایی با جاذبه های گردشگری و فرهنگی بود ، یکی از موارد که در این دوره از رقابت ها لحاظ شد باتوجه به هفته عفاف و حجاب از پنج شرکت کننده مسابقات که با حجاب کامل در مسابقات حضور داشتند و به رقابت پرداختند با حضور دکتر خداجو معاون امور فرهنگی و جوانان اداره کل ورزش و جوانان فارس تقدیر شد و به رسم یاد بود لوح هایی تقدیم شد .

وی افزود : نگاه و توسعه ورزش همگانی در فارس همواره با پیوست های فرهنگی و در راستای توسعه و ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در برنامه های صبحگاهی و عصر گاهی با مشارکت کمیته ورزش روزانه در حال اجراست همچنین برنامه های متنوعی جهت ارتقای سطح امور فرهنگی برنامه ریزی شده نگاه جدید در حوزه فرهنگی باعث ترویج فرهنگ عفاف و حجاب خواهد شد.

انتهای پیام /  108
309 کلیک ها  دوشنبه, 19 تیر 1402 12:00
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا