نوروزی با (امید) به ریو رفت

حضورمدیرکل ورزش و جوانان استان به همراه سه تن از معاونینش،نماینده مردم استهبان و نی ریز دراردوی تیم ملی کشتی و بدرقه ی امید نوروزی حکایت از توجه مسئولان استان به روحیه ی این قهرمان المپیک دارد.

شاید از معدود اتفاقات ورزش استان فارس حضور یک نماینده مجلس،مدیرکل و معاونان وی در اردوی یک تیم ملی و حضور در بدرقه یک ورزشکار باشد.

حضوری که توام با تزریق امید و روحیه به یکی از نابغه های ورزش ایران بود.

این در حالی بود که نماینده مردم استهبان و نی ریز در مجلس شورای اسلامی با حضور در این اردو از نزدیک با امید نوروزی به صحبت پرداخت و گفت::امید نوروزی از ورزشکاران خوب و با اخلاق استان است و موفقیت های او باعث سرافرازی کشور عزیزمان و شور و نشاط مردم ایران اسلامی و به ویژه استان فارسی ها می شود.

اصغرمسعودی همچنین افزود:همه ما امیدواریم که امید نوروزی بتواند همانند المپیک لندن برای میهن اسلامی افتخار کسب کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس نیز که درمدت حضورش در این اداره نشان داده از حامیان پرو پا قرص امید نوروزی است دراین دیدار صمیمی با بیان اینکه امید نوروزی پشتکار و تلاش زیادی برای رسیدن به موفقیت داشته است افزود: با تمرینات شبانه روزی که نوروزی پشت سرگذاشته قطعا می تواند پرچم کشور عزیزمان را به اهتزاز درآورد.

حیدر علی کامیاب گفت:وقتی امید نوروزی در پیکارهای مختلف به میدان می رود همه مردم استان برای موفقیت وی دعا می کنند و قطعا در المپیک نیز دعای خیر مردم نه تنها فارسی ها بلکه تمام ایرانی ها بدرقه او خواهد بود.

وی  ادامه داد:اداره کل ورزش و جوانان فارس نیز با تمام توان حامی قهرمانان خود خواهد بود و شرایط را برای کسب موفقیت بیشتر توسط ورزشکاران مهیا می کند.

بی شک امید نوروزی بیش از هرکس دیگری می داند که حمایت مدیرکل ورزش و جوانان استان از وی باعث می شود تا مسئولان فدراسیون کشتی و تیم ملی نیز حساب ویژه ای برای این قهرمان با اخلاق کشتی باز کنند.

شاید به همین دلیل باشد که سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران نیز با اشاره به میزبانی شیراز در رقابتهای کشتی فرنگی جام جهانی می گوید: در 35 سال گذشته بهترین میزبانی را شیراز انجام داد و خاطره خوبی را در ذهن همه ما به جای گذاشت .

محمد بنا با ذکر این موضوع  امیدواری می کند که  این بار نیز نماینده شیراز در المپیک ریو خاطره ساز شود و می گوید:« نوروزی از جمله ورزشکارانی است که حساب ویژه ای روی آن بازکرده ایم.»

و یا اینکه دبیر فدراسیون کشتی می گوید : صراحت لهجه و صداقت امید نوروزی در کنار تلاش شبانه روزی او زبان زد عام و خاص است و همگی امید داریم تا وی در ریو افتخار آفرین شود.

حمید بنی تمیم که معتقد است   با توجه به سن و سال نوروزی وی همچنان می تواند در رویدادهای مختلف پرچم کشورمان را برافراشته کندقطعا به این نکته اشراف دارد که امید نوروزی قهرمانی است که نه تنها مردم فارسبلکه حمایت مدیران این استان را نیز پشت سر خود دارد.

انتهای پیام /  101
2018 کلیک ها  دوشنبه, 18 مرداد 1395 22:39
این مورد را ارزیابی کنید
(3 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا