کلید خانه جوان پاسارگاد به زودی به دست جوانان این شهرستان سپرده می شود

راستین آنلاین :مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: کلید خانه جوان پاسارگاد به زودی به دست جوانان این شهرستان سپرده می شود.

 حیدرعلی کامیاب درحاشیه بازدید از این پروژه افزود:درحوزه تامین زیر ساخت های ورزشی درشهرستان پاسارگادطی چند سال اخیراتفاقات خوبی است و با تکمیل این پروژه نیز جوانان و سازمان های مردم نهاد شهرستان دارای مکان مناسبی برای جلسات ،برگزاری کلاس ها و فعالیت های اجتماعی خود می شوند.
 
او بابیان اینکه نقش دولت در ساماندهی تشکل‌های مردم‌نهاد جوانان در قالب ساختار‌سازی، توانمندسازی و فرصت‌سازی است، اضافه کرد : پیگیری ثبت و صدور مجوز برای جوانان متقاضی ثبت موسسه‌، تشکیل مجمع سمن‌های جوانان استان‌، حمایت از طرح‌های سازمان‌های مردم نهاد در موضوعات مختلف ابلاغی از سوی وزارت متبوع، حمایت از برگزاری کارگاه‌های توانمند‌سازی و ... از جمله این اقدامات به شمار می‌رود.
 
دبیر ستاد ساماندهی امور جوانان استان اظهار کرد :درکنار انجام این اقدامات فارس به عنوان یک استان پیش رو در فراهم سازی زیرساخت در شهرستان درکشور مطرح است.
 
کامیاب حضور جوانان در عرصه های اجتماعی را ضامن رشد و توسعه همه جانبه کشور دانست و گفت: هر زمان که به جوانان میدان و اهمیت داده ایم شاهد موفقیت جوانان بوده ایم .
 
او در بخش دیگری از صحبت هایش با بیان اینکه پروژه خانه جوان شهرستان پاسارگاد 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد افزود:امیدواریم تا یکی دو ماه آینده با بهره برداری از این پروژه جوانان این شهرستان ازطرفیت های ایجاد شده استفاده لازم را بهره مند شوند.
 
در این بازید معاون توسعه منابع و پشتیبانی و مدیر دفتر فنی اداره کل، مشاور مدیر کل، رئیس اداره ورزش و جوانان پاسارگاد و مدیر عامل شرکت برنا سازه هخامنش پیمانکار پروژه نیز حضور داشتند.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
2891 کلیک ها  یکشنبه, 14 ارديبهشت 1399 13:20
این مورد را ارزیابی کنید
(6 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا