پایه های ورزش فارس مستحکم و قوی است

پایه های ورزش فارس مستحکم و قوی است
   
پایه های ورزش فارس مستحکم و قوی است |||| ||||

 مدیر کل ورزش و جوانان استان فارس  امروز (چهارشنبه 12 مرداد) در جمع خبرنگاران با بیان به اینکه پایه های ورزش فارس آنقدر مستحکم و قوی است و به لطف ورزشکاران پایدار خواهد ماند ،گفت :  شایستگی ورزش فارس آن چیزی نیست که امروز می بینیم.


به گزارش راستین آنلاین حیدر صفر پور مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه تا امروز یک ریال اعتبار برای حمایت از هیئت ها دریافت نکردیم این یک معضل کلان است که با آن مواجه هستیم و در ورزش فارس با چند چالش دیگر مواجهیم که سرعت حرکت ما را کندتر کرده است، افزود: با همت جمعی طی 6 ماه گذشته 73 اعزام بین المللی داشتیم که 71 مقام بین المللی کسب شد و 310 نفر از ورزشکاران فارس به اردوی تیم ملی اعزام شدند و 20 مورد میزبان تیم های ملی در سطح فارس شکل گرفت و 200 برنامه همگانی در جایجای فارس برگزار شد.
وی با اشاره به اینکه فارس بیشترین پروژه های ناتمام را در کشور دارد تا پایان 1400 قریب به 420 پروژه نیمه تمام را داشته ایم، افزود: طی 6 ماه گذشته از این تعداد 47 پروژه به بهره برداری رسید و 25 پروژه را در هفته دولت افتتاح خواهیم کرد و طی 4 ماه ابتدای سال 1401 بیش از 130 مناقصه برای پروژه های ورزشی در فارس ایجاد شده است.
صفرپور با اشاره به اینکه امروز بیش از 2 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه ها اعتبار نیاز داریم، در حال حاضر سرانه ورزشی در فارس 52 سانتی متر است که 30 سانتی متر از متوسط کشوری کمتر است و لازم است که سرانه ورزشی استان افزایش یابد، اظهار کرد: این سرانه پس از افتتاح 25 پروژه در هفته دولت افزایش خواهد یافت.
وی پیرامون انتقال تیم «قشقایی» هم گفت: ورزش استان نمی تواند مانع از تصمیم شخصی مالک باشگاه شود، به آنان اعلام کردیم روند حمایتی را خواهیم داشت، در همین استان متقاضی برای خرید تیم قشقایی وجود داشت اما مالک باشگاه عنوان کرد در جای دیگر با قیمت بیشتری امتیاز را خریداری می کنند.
مدیر کل ورزش و جوانان فارس با اشاره به اینکه مسئولین ارشد استان از ورزش تمام قد دفاع می کنند، افزود: تیم هندبال شهید شاملی هم سال پیش مورد حمایت قرار گرفت و احتمالا این تیم در مسابقات حضور می یابند.
وی گفت: منافع ورزش و جوانان فارس خط قرمز من است و موضوع جوانان یک موضوعی نیست که به واسطه یک متولی مشکلاتش رفع شود، اما ما آنچه که سهم خودمان است را انجام خواهیم داد.
انتهای پیام /  منصوره خسروبیگ
445 کلیک ها  چهارشنبه, 12 مرداد 1401 14:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا