اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در جنوب کشور در شیراز برگزار شد

اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در جنوب کشور در شیراز برگزار شد
   
اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در جنوب کشور در شیراز برگزار شد |||| ||||

 اولین سمپوزیوم آمادگی جسمانی و تناسب اندام در جنوب کشور در شیراز برگزار شد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:دکتر محمد جواد کشاورز سرپرست هیات آمادگی جسمانی فارس در خصوص موضوعات این نشست ها گفت: در این سمپوزیوم اساتید مجرب درباره دو موضوع مهم برنامه نویسی در زمینه آمادگی جسمانی و باید و نباید‌های تغذیه راهکار‌هایی را ارائه کردند.
محمد جواد کشاورز افزود: استارتاپ‌های ورزشی که پیش از این کمتر به آن‌ها پرداخته شده بود در این سمپوزیوم فرصت‌ها، ضرورت‌ها و اهمیت آن به خصوص در بحث اشتغال زایی و چگونگی ایجاد آن معرفی شد.
او با اشاره به اینکه این سلسله سمپوزیم‌ها در بخش‌های مختلف علوم ورزشی ادامه دار خواهد بود، یادآور شد: دو سمپوزیوم فانکشنال فیتنس (تمرین با وزنه‌های آزاد) و آسیب شناسی و حرکات اصلاحی و ورزش در آب تا پایان سال بصورت فصلی برگزار می‌شود.
کشاورز معتقد است که آمادگی جسمانی، رکن اساسی تمامی رشته‌های ورزشی است و گفت: یکی از اهداف این سمپوزیوم این است که مربیان منتخب سایر رشته‌ها، مربیان استعدادیاب و روسای هیات ورزشی بتوانند از ظرفیت مربیان شخصی و بدنساز هیات آمادگی جسمانی و تناسب اندام بهره ببرند.
رئیس اداره کل ورزش و جوانان شیراز نیز در این‌همایش گفت: یکی از نیاز‌های مهم در ورزش جدا از مسائل اقتصادی آموزش است که هر چند قدم‌هایی در طول این سال‌ها برای آن برداشته شده است، اما کافی نبوده است.
سید کمال پاک فطرت با اشاره به اینکه ورزش کشور نیازمند آموزش‌های پایه است، افزود: امیدوارم برگزاری چنین سمپوزیوم‌هایی به خصوص در بحث آمادگی جسمانی فتح بابی برای سایر هیات‌ها باشد.
او ادامه داد: یکی از اشکالات عمده در بحث ورزش که همیشه به آن اشاره کرده ام این است که در ادوار مختلف چه دربحث حمایتی و چه آموزش آنطور که شایسته است حق مطلب برای فارس ادا نشده است.
این سمپوزیوم در سه نشست با حضور ۱۳ استاد مجرب دانشگاهی در ‌سالن همایش های شهر شیراز برگزار شد
انتهای پیام /  108
433 کلیک ها  یکشنبه, 29 مرداد 1402 18:25
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا