تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش با دستور رئیس جمهور

تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش با دستور رئیس جمهور
   
تکمیل پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش با دستور رئیس جمهور |||| ||||

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: با تدبیر صورت گرفته از سوی رئیس جمهوری در حوزه ورزش این دستور صادر شد که پروژه های با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص منابع مالی در هر یک از سفرهای استانی مد نظر باشد تا این پروژه ها…

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سید محمد پولادگر، در حاشیه میز ارتباطات مردمی اداره‌کل ورزش و جوانان استان فارس اظهار کرد: در اولین روز از برپایی میز وزارت ورزش و جوانان در محل اداره کل ورزش و جوانان استان فارس درخواست های مراجعین با عنوان مشکلات هیئت های ورزشی، پرسنل اداره کل ورزش و جوانان استان فارس در خصوص تغییر وضعیت و حقوق آنها مطرح شد.

 

معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان افزود: در خصوص مشکلات موجود در این حوزه به زودی با تصمیم گیری های مد نظر مشکلات وزارت خانه ورزش و جوانان به زودی رفع می شود.

 وی مبنی بر عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام در این استان و تعیین تکلیف این موضوع، تصریح کرد: عدم تکمیل پروژه های نیمه تمام نه تنها در این استان بلکه در سایر استان های کشور یکی از مشکلاتی است که دوره به دوره در دوران مختلف به دوره های بعد انتقال یافته است و حاد ترین مشکل در حوزه ورزش این موضوع است.


پولادگر خاطر نشان کرد: بر اساس آمار اعلام شده رقم پروژه های نیمه تمام حوزه ورزش در سطح کشور بیش از چهار هزار میلیارد تومان است.
وی ادامه داد: با تدبیر صورت گرفته از سوی رئیس جمهور در حوزه ورزش این دستور صادر شد که پروژه های با بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی با تخصیص منابع مالی در هر یک از سفرهای استانی مد نظر باشد تا این پروژه ها تکمیل و عملیات اجرایی آنها به اتمام برسد.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان اظهار امیدواری کرد: باتوجه به تعداد زیاد پروژه های اجرایی این حوزه، طی 2 سال باقیمانده از عمر دولت تلاش بر تکمیل آنها است.
وی ضمن تشریح ارزیابی از وضعیت ورزش استان فارس، تصریح کرد: بر اساس مباحث اعلام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان، پروژه های نا تمام در این استان بسیار زیاد است که ارزیابی لازم برای این موضوع باتوجه به دستور ریاست جمهوری مبنی بر تکمیل و اتمام پروژه های نیمه تمام باید مد نظر باشد.
معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: یکی از برکات سفر رئیس جمهور به استان ها بررسی وضعیت پروژه های نیمه تمام است تا تامین و تکمیل اعتبارات برای پروژه ها انجام شود و با توجه به اینکه اجرای برخی پروژه ها بسیار طولانی شده است و شرایط آنها به گونه ای است که هزینه بازسازی آنها بسیار قابل تآمل است اما اراده دولت بر آن است که تکمیل پروژه ها در دستور کار و اولویت باشد.
انتهای پیام /  108
284 کلیک ها  پنج شنبه, 20 مهر 1402 16:55
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا