خرید توافقی ۵ هزار تن وش پنبه

 مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس از خرید توافقی بیش از ۵ هزار تن وش پنبه بصورت توافقی از پنبه کاران شهرستان داراب خبر داد.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سیدکاظم موسوی گفت: شرکت تعاونی پنبه کاران داراب با جلب مشارکت کشاورزان، بصورت قراردادی کشت پنبه را در تمامی مراحل از کاشت، داشت و برداشت پیگیری می‌کند.
او ادامه داد: در سال زراعی جاری بالغ بر دو هزار و ۶۰۰ هکتار کشت قراردادی پنبه با کشاورزان منعقد شده که طی این قرارداد تمامی نهاده‌های مورد نیاز کشاورزان بصورت اعتباری در اختیار آن‌ها قرارداده شده است.
موسوی یادآور شد: اعتبار شرکت در اختصاص نهاده‌ها از جمله بذر، سم و کود به کشاورزان در حدود ۳۴ میلیارد تومان بوده که این امر بیانگر وجود همدلی و پشتیبانی شرکت تعاونی پنبه کاران داراب و اعضاء است.
مدیرسازمان تعاون روستایی استان فارس خاطر نشان کرد: در راستای حمایت از کشاورزان پنبه‌کار قیمت خرید توافقی پنبه برای رقم یک خوب ۳۹ هزار تومان و برای پنبه یک سفید ۳۶ هزار تومان به کشاورزان پرداخت می‌شود.
موسوی با بیان اینکه خرید وش پنبه از مهرماه آغاز شده و تا اسفندماه ادامه دارد، افزود: همزمان با خرید پنبه، تصفیه وش نیز در کارخانه پنبه داراب و کارخانه پنبه طلای سفید فسا در حال انجام است بطوریکه تا کنون بیش از دو هزار و ۸۰۰ تن پنبه در این کارخانجات تصفیه شده است
انتهای پیام /  108
83 کلیک ها  دوشنبه, 18 دی 1402 18:11
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا