نقش تعاونی ها در حلقه های پیشین و پسین زنجیره تولیدات بخش کشاورزی

نقش تعاونی ها در حلقه های پیشین و پسین زنجیره تولیدات بخش کشاورزی
   
نقش تعاونی ها در حلقه های پیشین و پسین زنجیره تولیدات بخش کشاورزی |||| ||||

  مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت: نقش کلیدی شرکت های تعاونی در خدمات رسانی به حلقه های پسین و پیشین زنجیره تولید مشهود است.

منصوره خسروبیگ راستین آنلاین :سید کاظم موسوی در جلسه شورای اداری شهرستان خرامه که روز یکشنبه یکم مردادماه با حضور فرماندار، بخشدار و مدیر جهاد کشاورزی شهرستان خرامه و احمدی زاده معاون اداری و مالی سازمان، زارع کارشناس حراست و کشاورز رئیس اداره شهرستان شیراز، مدیران عامل شرکت‌‌های تولید، روستایی و کشاورزی تحت پوشش اداره تعاون روستایی خرامه در محل فرمانداری شهرستان خرامه برگزار شد ضمن تاکید بر اهمیت گ نقش تعاونی ها در زنجیره های تولید بخش کشاورزی گفت: این بخش به خدمات تعاونی ها نیازمند است و تعاونی‌ها در پیوست سیاست های بالادستی باید دیده شوند تا بتوانند با یک استراتژی جدید، توسعه زیرساختها و ایجاد زنجیره های تولید به بهبود اقتصاد کمک کند.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس ادامه داد: در برنامه پنجم توسعه نقش 25 درصدی تعاونی‌ها در اقتصاد پیش‌بینی شده بود که 5 درصد آن محقق شده و با برنامه ریزی درست و واقع بینانه در اسناد بالادستی، با استفاده از ظرفیت تعاونی ها در ایجاد زنجیره های تولید می توان شاهد تحقق این هدف بود.

این مقام مسئول بر اهمیت فراوان سیستم یکپارچه‌سازی اراضی به لحاظ اقتصادی و کشاورزی اشاره کرد و افزود: این راهبرد علاوه بر به کارگیری مهندسی زراعی و مکانیزاسیون با استفاده بهینه نهاده‌های تولید و کاهش هزینه‌ها می تواند سبب افزایش درآمد بهره برداران و بهبود وضعیت اقتصادی جامعه شود.

مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس در پایان از نظام صنفی بخش کشاورزی، بخشداران، شوراهای اسلامی، دهیاران که در امر خدمات رسانی به بهره برداران بخش کشاورزی علی‌الخصوص خرید گندم تضمینی همراه و همگام با مردم و تعاونی ها بوده‌اند، تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام /  108
84 کلیک ها  دوشنبه, 02 مرداد 1402 10:45
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا