عرضه روزانه ۵ تن محصولات کشاورزی در طرح از مزرعه تا سفره در شیراز

عرضه روزانه ۵ تن محصولات کشاورزی در طرح از مزرعه تا سفره در شیراز
   
عرضه روزانه ۵ تن محصولات کشاورزی در طرح از مزرعه تا سفره در شیراز |||| ||||

 مدیر سازمان تعاون روستایی فارس از تامین و توزیع روزانه ۵۰۰۰ کیلوگرم انواع محصولات کشاورزی در شیراز خبر داد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:سید کاظم موسوی دوشنبه ۱۸ تیر به خبرنگاران گفت: سازمان تعاون روستایی فارس برای اولین بار در دی ماه ۱۴۰۱ با مبادله تفاهم نامه‌ای با سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز با اختصاص ۱۲ غرفه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی در سطح شیراز و بهره گیری از ظرفیت شبکه و تولید کنندگان بخش کشاورزی موفق شد روزانه ۵ هزار کیلو انواع صیفی، سبزی و میوه را با کیفیت بالا و قیمت مناسب تامین و در قالب طرح از مزرعه تا سفره در سطح شهر توزیع کند.


او ادامه داد: بر اساس سیاست‌های اتخاذ شده شاهد گسترش اقدامات شبکه تحت پوشش این سازمان در عرصه تنظیم بازار محصولات کشاورزی و تعادل بخشی میان عرضه و تقاضای ارقام پرمصرف مردم فارس هستیم به طوری که تامین و توزیع محصولات کشاورزی طی شش ماه از روزانه ۱۵۰۰ کیلو به ۵ هزار کیلو در روز رسیده و در همین راستا دو غرفه دیگر برای عرضه محصولات کشاورزی نیز در دست اقدام برای راه‌اندازی است.


مدیر سازمان تعاون روستایی فارس همچنین با اشاره به اینکه اجرای طرح از مزرعه تا سفره توسط سازمان تعاون روستایی حمایت از تولیدکنندگان بخش کشاورزی، کوتاه شدن دست دلالان از عرضه محصولات کشاورزی و دسترسی آسان شهروندان به محصولات کشاورزی است، گفت: سازمان تعاون روستایی استان فارس با حمایت استاندار، و همکاری سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده‌های کشاورزی شهرداری شیراز می‌تواند خلاء ایجاد شده در زمینه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی را پر کند.


موسوی با بیان اینکه "طرح از مزرعه تا سفره یک زنجیره تولید و توزیع است"، گفت: در راستای تحقق طرح مذکور این سازمان علاوه بر عرضه محصولات گلخانه‌ای و پاگوشتی به عرضه مستقیم گوشت سفید و قرمز در دو غرفه و عرضه محصول خرمای ماه رمضان نیز مبادرت کرده است.

انتهای پیام /  108
97 کلیک ها  یکشنبه, 18 تیر 1402 18:56
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا