عملیات روکش آسفالت معابر شهرداری منطقه ۴ شیراز ادامه می یابد/ رضایت شهروندان در اولویت است

 شهردار منطقه ۴ شیراز از روکش آسفالت معابر و خیابان‌های اصلی و فرعی سطح این منطقه خبر داد.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:   شهردار منطقه ۴ شیراز گفت: روکش آسفالت معابر و خیابان‌های سطح منطقه به صورت گسترده از جمله خیابان های شاه قل بیگی ، پاسارگاد و معابر فرعی آن ، اصلاح نژاد، شهید کلاهدوز و باغ حوض از اواخر سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ با هدف ارائه خدمات مطلوب به شهروندان آغاز شده است و همچنان ادامه دارد. 
حسام الدین اسد زاده اظهار کرد: در این طرح، عملیات روکش آسفالت با رعایت اصول فنی و زیرسازی‌های لازم با کیفیت مطلوب انجام می‌شود و روان‌سازی تردد شهروندان، ارتقای کیفی، بهسازی معابر و مناسب‌سازی محیط، سیما و منظر شهری مدنظر این منطقه قرار دارد. 
وی بیان کرد: عملیات روکش آسفالت معابر توسط شهرداری بر اساس اولویت‌بندی در حال انجام است و ترمیم، اصلاح و اجرای روکش آسفالت همچنان ادامه دارد. 
شهردار منطقه ۴ ادامه داد: شهری این منطقه از ابتدای امسال، خدمات‌رسانی به شهروندان در حوزه‌های مختلف را به صورت ویژه در دستور کار قرار داده که به درخواست شهروندان و بر اساس ضرورت، عملیات آسفالت معابر اصلی و فرعی منطقه یکی از اولویت‌های شهرداری منطقه ۴ به شمار می‌رود. 
مصطفی کیانی رحیمی عضو و ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۴ گفت: پروژه آسفالت در منطقه پاسارگاد غربی و منشعب آن به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با اعتباری بیش از ۲ میلیارد تومان در حال انجام است. 
کیانی رحیمی تصریح کرد:  در ۶ ماهه گذشته ذیل پروژه های عمرانی و محرومیت زدایی اجرای ۱۰۰ هزار متر مربع عملیات آسفالت با بودجه بیش از ۲۰ میلیارد تومان با هدف اصلاح چهره شهر، روان‌سازی تردد وسایل نقلیه، تأمین آرامش و آسایش شهروندان انجام شده است. 
ناظر شورای اسلامی شهر در منطقه ۴ با بیان اینکه شورا و شهرداری به کیفیت آسفالت معابر به عنوان یکی از مطالبات جدی شهروندان توجه ویژه دارد، خاطرنشان کرد: رفع نیاز شهروندان اولویت مدیریت شهری بوده و در طرح آسفالت بسیاری از معابر و خیابان‌های منطقه ۴ بهسازی شد که این موضوع رضایت شهروندان را به همراه داشته است. 
وی رضایت شهروندان را مهمترین و بزرگترین سرمایه مدیریت شهری دانست و گفت: تحقق این موضوع اولویت اقدامات شورای ششم و شهرداری است.
انتهای پیام /  108
153 کلیک ها  چهارشنبه, 24 خرداد 1402 18:44
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا