• شهردار منطقه چهار شیراز مطرح کرد:

اجرای طرح دفع آبهای سطحی در محله‌های محروم شهرداری منطقه ۴ ‌‌ ‌‌

 ‌‌ ‌‌شهردار منطقه چهار شیراز از آغاز طرح عملیات دفع آبهای سطحی مناطق کمتر برخوردار این منطقه در راستای محرومیت زدایی خبر داد و گفت: یکی محله هایی که این طرح در آن اجرا می شود، قلعه عادل آباد است.


منصوره خسروبیگ راستین آنلاین:حسام الدین اسد زاده گفت: به منظور رفع مشکلات شهروندان در زمان بارندگی و آبگرفتگی های سطحی معابر عملیات لوله گذاری و دفع و هدایت آبهای سطحی در چند محله منطقه به ویژه محلات محروم و کمتر برخوردار منطقه چهار در حال انجام است.


وی با بیان اینکه پروژه لوله گذاری دفع آبهای سطحی با اعتبار سه میلیارد تومان در محدوده شهرداری منطقه چهار شیراز درحال اجرا است گفت: اجرای این طرح برای هدایت و دفع آبهای سطحی بر اساس نیاز سنجی و کارشناسی های صورت گرفته در نقاط بحرانی سطح منطقه برنامه ریزی و هماهنگی شده است که برای این منظور در سال جاری چندین عملیات لوله گذاری در نقاط مختلف سطح منطقه چهار توسط این شهرداری شروع به کار، پیشرفت و تعدادی از آنها در مراحل پایانی به سر می برد.

شهردار منطقه چهار شیراز افزود: یکی از مناطق هدف در این طرح لوله گذاری آبهای سطحی در قلعه عادل آباد است که هم اکنون مراحل پایانی آن در دست اقدام است.

انتهای پیام /  108
117 کلیک ها  یکشنبه, 29 مرداد 1402 18:14
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا