فعالیت ۳ هزار گروه جهادی برای رفع محرومیت در فارس

 فرمانده سپاه فجر استان فارس گفت: نزدیک به سه هزار گروه جهادی برای برطرف کردن محرومیت در استان فارس فعال شده و در مناطق کم برخوردار در حال ارائه خدمات هستند.

راستین انلاین :سردار یدالله بوعلی، در قرارگاه محرومیت زدایی فارس بیان کرد: قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) یک قرارگاه مشترک بین سپاه، بهزیستی، کمیته امداد، بسیج، ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد مستضعفان که موضوعات مختلفی را دنبال می‌کند اما آنچه که برای این قرارگاه تعریف شده موضوع محرومیت زدایی در ابعاد مختلف است.

وی ادامه داد: این قرارگاه در اولویت اول به لحاظ مشکلی که کشور در حوزه آب داشت از سال گذشته کار خود را آغاز کرد و آثار و برکات آن را هم شاهد هستیم.

او اظهار کرد: مشکلاتی که در حوزه آب طی این چند دهه وجود داشت بخش عمده آن در سراسر کشور حل شد و در استان فارس هم به طور مشخص برای تأمین آب آشامیدنی ۴۵ پروژه به تعداد ۳۷۲ روستا را هدف گذاری کردیم.

فرمانده سپاه فجر فارس گفت: بنا بود این ۴۵ پروژه در طول سه سال اجرا شود که چون ما کار خود را مبتنی بر ظرفیت گروه‌های جهادی و هم افزایی تمام مجموعه‌ها انجام داده‌ایم تاکنون و پس از گذشت یک سال افزون بر ۷۰ درصد پیشرفت داشته است که باقیمانده کار را نیز طی ماه‌های آتی به اتمام خواهیم رسید.

بوعلی افزود: امسال قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) بنای ورود به سایر عرصه‌ها را نیز دارد و که شامل راه روستایی، مسکن، راه بین مزارع، آبخیزداری، امنیت غذایی و حاشیه شهرها و محلات محرومی که در بطن شهرها هستند می‌شود.

وی ادامه داد: در جلسه امروز نیز حجم قابل توجهی پروژه تفاهم شده که بنا است قراردادهای آن ظرف یکی دو ماه آتی به امضا برسد.

او اظهار کرد: اگر این کار آنگونه که پیش بینی شده آغاز و اجرا شود شاهد یک تحول در استان در همه حوزه‌ها خواهیم بود.

انتهای پیام /  108
115 کلیک ها  دوشنبه, 22 خرداد 1402 07:13
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

نظر دادن

لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.
از ارسال دیدگاه های نا مرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.
در غیر این صورت، «راستین آنلاین» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

بالا